افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

تراشیدن تخم چشم بطیغ برای پاکسازی در این آرایشگاه ترسناک/عکس

  • کد خبر : 335257
تراشیدن تخم چشم بطیغ برای پاکسازی در این آرایشگاه ترسناک/عکس

چین نیز کشور شگفت انگیزی است. در سفر به چین با چیزهای عجیبی مواجه می شوید که شما را شگفت زده می کند. طبق گزارش صبحگاهی، چین نیز کشور شگفت انگیزی است. در سفر به چین با چیزهای عجیبی مواجه می شوید که شما را شگفت زده می کند. یکی از این اتفاقات عجیب در […]







چین نیز کشور شگفت انگیزی است. در سفر به چین با چیزهای عجیبی مواجه می شوید که شما را شگفت زده می کند.



طبق گزارش صبحگاهی، چین نیز کشور شگفت انگیزی است. در سفر به چین با چیزهای عجیبی مواجه می شوید که شما را شگفت زده می کند. یکی از این اتفاقات عجیب در چین، شغل دوم آرایشگران چینی است که علاوه بر تراشیدن موهای مشتریان، داخل چشم آنها را نیز می تراشند. چشم مشتریان خود را با تیغ اصلاح می کنند.

رفتارهای عجیب آرایشگران چینی به گزارش اطلاب، اگر سفری به چین را در نظر بگیرید متوجه می شوید که در برخی از نقاط این کشور آرایشگران نه تنها موهای مشتری خود را کوتاه می کنند، بلکه داخل چشم خود را نیز اصلاح می کنند!

این روش درمانی سنتی که با تیغ بسیار تیز انجام می شود، «برداشتن کره چشم» یا «تراشیدن کره چشم» نامیده می شود. در این روش که ریشه در طب سنتی چین دارد، آرایشگر یک تیغ تیز را داخل چشم مشتریانش می کشد تا آنها را تمیز کند!

تخم مرغ

شیونگ گوآئو، آرایشگر چینی 62 ساله، 40 سال است که این کار را برای مشتریانش انجام می دهد. شیونگ می گوید که تمیز کردن چشم ها با تیغ فقط برای مشتریان بالای 30 سال است، زیرا از نظر او افراد زیر 30 سال هیچ کثیفی یا کثیفی خاصی در چشم ندارند.

او با وجود خطر انجام این کار مدعی است که در حین عملیات حتی یک بار هم اشتباه نکرده است!

اپیلاسیون چشم با این روش سنتی در شهر چنگدو استان سیچوان چین رواج بیشتری دارد اما در برخی شهرهای دیگر این کشور نیز از طریق آرایشگاه های سنتی انجام می شود.

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=335257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.