افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

ترابی: به خاطر صحنه مشکوک 3 امتیاز را از دست دادیم/مصوبیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 153122
ترابی: به خاطر صحنه مشکوک 3 امتیاز را از دست دادیم/مصوبیم – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این تیم در دربی دچار اتفاقات داوری شد. مهدی ترابی پس از پایان دربی 102 گفت: ابتدا به دو تیم و هوادارانی که آمدند و حمایت کردند، خسته نباشید بگویم. سه امتیاز تا دقایق پایانی در اختیار ما بود و با یک سناریوی مشکوک از دست رفتیم. امیدوارم این […]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این تیم در دربی دچار اتفاقات داوری شد.

مهدی ترابی پس از پایان دربی 102 گفت: ابتدا به دو تیم و هوادارانی که آمدند و حمایت کردند، خسته نباشید بگویم. سه امتیاز تا دقایق پایانی در اختیار ما بود و با یک سناریوی مشکوک از دست رفتیم. امیدوارم این اتفاق تکرار نشود و باید تا پایان بازی تمرکزمان را حفظ می کردیم. صحنه آخر بازی سوال برانگیز بود و امیدوارم دیگر تکرار نشود.

وی در پاسخ به این سوال که «به نظر شما پنالتی اعلام شده به سود استقلال درست بود؟» گفت: صحنه های متعددی را در رختکن دیدیم. فکر می کنم حمیدی فر باید در دقیقه 60 اخراج می شد و متاسفانه در نیمه اول شهاب زاهدی پنالتی دریافت نکرد. همه صحنه ها را دیده ایم اما فایده ای ندارد. بیهوده است بگوییم صحنه شهاب شرم آور بود یا نه. در دقایق پایانی یک پنالتی به سود استقلال اعلام شد و بازی 1-1 شد و به نظر ما متضرر شدیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس از VAR رنج می برد، خاطرنشان کرد: من متخصص نیستم اما فکر می کنم در این دیدار شکست خوردیم و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

ترابی طولانی شدن روند کنترل صحنه را یادآور شد: در صحنه برخورد نعمتی با پیمان بابایی نیازی به رفتن به VAR برای بررسی نبود اما متاسفانه این اتفاقات رخ داد و در نهایت پنالتی اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه وجود VAR برای فوتبال ایران خوب خواهد بود، گفت: خیلی خوب است و اگر دائمی باشد خطاهای کمتری رخ می دهد اما به نظر من باید به تصمیمات داور بیشتر احترام بگذاریم.

هافبک تیم فوتبال پرسلیس درباره شرایط این تیم به خبرنگاران گفت: شرایط خوب است و اگر بازی ها را از پشت ببریم به مقام دوم می رسیم. قطعا در نیم فصل دوم بهتر عمل خواهیم کرد و امیدوارم نیم فصل دوم خوبی داشته باشیم.

ترابی در پاسخ به ناراحتی هواداران پرسلیس پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: به هر حال هواداران آمدند، حمایت کردند و حق داشتند و ما هم سعی کردیم سرمان را بالا بگیریم. در این هشت سال گذشته همه آمدند و رفتند، تمام تلاششان را برای پرسپولیس گذاشتند و حاصلش شش قهرمانی در هشت دوره لیگ به اضافه سوپرجام و حذف بود. قطعا تمام تلاش خود را می کنیم تا دوباره جام را به دست هواداران برسانیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)