افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

ترابی: انتقاد منطقی از عملکرد تیم ملی را می پذیرم/ دروازه بان دوم پرسپولیس همه را شگفت زده می کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 210476
ترابی: انتقاد منطقی از عملکرد تیم ملی را می پذیرم/ دروازه بان دوم پرسپولیس همه را شگفت زده می کند – پرسپولیس نیوز

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد که جوان و پایه دوم این تیم با عملکرد خود همه را شگفت زده می کند. مهدی ترابی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: به نظرم بازی بسیار خوبی انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم، سه امتیازی که شایسته آن […]

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد که جوان و پایه دوم این تیم با عملکرد خود همه را شگفت زده می کند.

مهدی ترابی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: به نظرم بازی بسیار خوبی انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم، سه امتیازی که شایسته آن بودیم. به هواداران تبریک می گویم، جای آنها خالی بود. خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم.

وی در پاسخ به یادآوری اینکه پس از مدت ها موفق به گلزنی شد، اظهار کرد: در نهایت لطف خدا و کمک بچه های تیم بود که توانستم در این بازی گلزنی کنم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره دلیل انتخاب شادی بعد از گل سره پوشان توضیح داد: وقتی شروع به گلزنی کردیم، سه چهار نفری خسته بودیم و از شادی گل روی زمین خوابیدیم.

وی در پاسخ به اینکه در ابتدا از جایگاه خبرنگاران فرض بر این بود که توپ گل نمی شود و شادی گل او برای خبرنگاران کمی عجیب بود، خاطرنشان کرد: وقتی دیدم توپ به داخل رفت خوشحال شدم. هدف.

وی درباره پیروزی مقابل تراکتورسازی گفت: انگیزه خاصی برای بازی مقابل تراکتور داشتیم، زیرا در بازی قبلی مقابل آلومینیوم نتیجه خوبی نگرفتیم. خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم و امیدواریم پیشرفت خوبمان ادامه داشته باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره غیبت علیرضا بیرانوند در دیدار هفته هجدهم پرسپولیس مقابل ذوب آهن و نگرانی اش برای دروازه بان دوم سرخپوشان بیان کرد: دروازه بان جوان خیلی خوبی داریم که دیدید اما داریم او دروازه بان بسیار خوبی است، او قطعا می تواند در این بازی خیلی خوب عمل کند. به ما کمک کنید. مطمئن باشید حتی شما هم از عملکرد او شگفت زده خواهید شد.

بازیکن تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا انتقاد از تیم را می پذیرد یا خیر، تاکید کرد: مردم اگر منطقی باشد انتقاد را می پذیرند. اگر غیر منطقی و مخرب باشد قبول نمی کنم.

وی پس از پرسیدن درگیری شجاع خلیل زاده و درک سوالی که باعث عصبانیت کاپیتان تراکتور شد، گفت: راستش سوال خوبی نبود. خود امیر قلعه نویی همه جا بابت نتیجه انتخاب عذرخواهی کرده است. سعید الهاوی و همه عذرخواهی کردند.

ترابی در پاسخ به این سوال که آیا درگیری شجاع خلیل زاده با خبرنگاران را درست می داند، گفت: ندیدم شجاع چه گفت. به هر حال هر کس نظر خودش را دارد و من به همه احترام می گذارم.

وی در خصوص اینکه انتظار می رفت از مهدی ترابی، علی قلی زاده و مهدی شجاعی مقابل قطر استفاده شود، تصریح کرد: آقای قلانوی دوست نداشت در دیدار مقابل قطر شکست بخورد. هیچکس در ایران دوست نداشت آن روز تیم ملی ببازد و همه ما می خواستیم برنده شویم. در آن لحظه حتماً آقای قلانوی فکر می کرد که بهترین تصمیم را گرفته است. اگر همین توپ ها (اشاره به موقعیت های تیم مقابل قطر) گل می شد، همه ما جشن ملی می گرفتیم. انشاالله دفعه بعد جبران میکنیم

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)