افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

تذکر دفتر رهبر انقلاب به رائفی پور چه بود/ ماجرا چه بود؟

  • کد خبر : 405801
تذکر دفتر رهبر انقلاب به رائفی پور چه بود/ ماجرا چه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر رائفی پور او چندی پیش در یکی از سخنرانی های خود نامه خود را به رهبر معظم انقلاب و یارانش اعلام کرد و در آن چند بیانیه داشت. بر اساس نوشته های تسنیم از جمله آن رایفی پور وی گفت: مقام معظم رهبری در نامه خود به ایشان فرمودند […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر رائفی پور او چندی پیش در یکی از سخنرانی های خود نامه خود را به رهبر معظم انقلاب و یارانش اعلام کرد و در آن چند بیانیه داشت.

بر اساس نوشته های تسنیم از جمله آن رایفی پور وی گفت: مقام معظم رهبری در نامه خود به ایشان فرمودند «با قاطعیت به راه خود ادامه دهید». من این جمله را با این تعبیر همراه کرده بودم که وقتی می گویند با قاطعیت ادامه دهید یعنی سختی هایی دارد!

آقای رائفی پور طوری این سخنان را مطرح کردند که گویی مسیر ایشان کاملا تایید شده است و باید در مقابل منتقدان خود به ویژه منتقدان دلسوز انقلاب مقاومت کند!

در پی این اظهارات، دفتر رهبر معظم انقلاب به ایشان تذکر دادند و مقرر شد آقای رائفی پور علناً اظهارات قبلی را تصحیح کنند.

وی پس از این ماجرا در سخنانی در اصفهان (پنجشنبه گذشته) به صورت محتاطانه و نامفهومی این موضوع را بیان کرد. او در سخنان خود می گوید که از او خواسته شده است که این موضوع یعنی ادعای دروغی که از حمش داشته است، «روشن شود». اگرچه به طور خاص از او خواسته شد که آن را اصلاح کند; و بین شفاف سازی و تصحیح تفاوت آشکاری وجود دارد!

اگرچه سخنرانی اول به طور گسترده توسط برخی پخش شد، اما این گفتار دوم که حاوی تصحیح – هرچند کوچک – در آن سخنرانی اولیه بود، عمداً یا ناخواسته بازتوزیع نشد و تأکید بر این تصحیح جایی در بسیاری از داستان‌های آقای رائفی پور است. تا این لحظه آن را نداشت.

وی در دومین سخنرانی خود اعلام می کند که منظور از “با قاطعیت به راه خود ادامه دهید” به هیچ وجه شخص رائفی پور نیست، بلکه یک فراخوان عمومی به همه مردم ایران است که با عزم راسخ در راه درست ادامه دهند.

البته آقای رائفی پور هنوز تمام جزئیات این طرح را اعلام نکرده اند و یا اینکه حاوی چه دستورالعمل ها و هشدارهایی بوده است.

27215

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.