افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

تذکر به پزشکان از تریبون مجلس/ صحبت های رئیس جمهور جوهر نظر او نیست، نظر مشاورانش است/ جلوی «سگ دیوانه آمریکایی» گرفته شود.

  • کد خبر : 373867
تذکر به پزشکان از تریبون مجلس/ صحبت های رئیس جمهور جوهر نظر او نیست، نظر مشاورانش است/ جلوی «سگ دیوانه آمریکایی» گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) شورای اسلامی شهر طی تذکر شفاهی با اشاره به جنایات آمریکا، گفت: شروع جنگ تحمیلی علیه ایران زیر بار بود. رهنمودهای آمریکا و برخی کشورهای منطقه، حمله نظامی به طبس و تحریم های ظالمانه از جمله جنایاتی است که آمریکا علیه […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) شورای اسلامی شهر طی تذکر شفاهی با اشاره به جنایات آمریکا، گفت: شروع جنگ تحمیلی علیه ایران زیر بار بود. رهنمودهای آمریکا و برخی کشورهای منطقه، حمله نظامی به طبس و تحریم های ظالمانه از جمله جنایاتی است که آمریکا علیه مردم ایران مرتکب شده است.

به نقل از مهر، وی ادامه داد: تاریخ آمریکا پر از جنایات است مانند کشتار هندی ها توسط آمریکا در سال 1890، جنگ فیلیپین و ویتنام از جنایات آمریکا علیه بشریت بود و می توان گفت هر جا که شر باشد، ایالات متحده نام آن قابل مشاهده است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا مخالف مردم آزاده جهان است و در 7 مرداد 1332 کودتای آمریکا علیه دولت وقت به ویژه مصدق صورت گرفت در حالی که دولت کاری به جمهوری اسلامی ایران نداشت. تحمیل قانون کاپیتولاسیون یکی از جنایاتی است که آمریکا علیه ایران مرتکب شده است.

نماینده اهواز در شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور کشورمان گفت: آقای بیزیکیان قطعا روحیه استکبار ستیزی دارد اما اخیرا صحبت هایی کرده که می دانم نظر ایشان نیست اما نظر مشاورانش». همچنین نظر جمهوری اسلامی ایران، مردم و رئیس جمهور ما این است که اسرائیل زبان زور را می داند و به جنایات و جنایات این رژیم فقط باید با زبان زور پاسخ داد.

یوسفی تصریح کرد: نظر پزشکان قطعا این است که جمهوری اسلامی ایران همانطور که در مذاکره با دنیا خوب است اجازه تحقیر ملت ایران را نمی دهد. همه ما به خوبی می دانیم که آمریکا و برخی کشورهای اروپایی هیچ علاقه ای به برادری با ما ندارند.

ما باید جلوی “سگ دیوانه آمریکایی” را بگیریم

در ادامه مصطفی نخعی طی تذکر شفاهی گفت: رژیم صهیونیستی حدود یک سال است که فجیع ترین جنایات را در غزه مرتکب شده است و اکنون شاهد جنایات آن در جنوب لبنان هستیم و در روزهای اخیر بسیاری از مردم مظلوم لبنان به آنها سر زده اند. قتل عام و به شهادت رسید.

نماینده نهبندان در شورای اسلامی گفت: حماس، حزب الله و انصارالله عمق راهبردی قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و دشمن می خواهد آنها را تضعیف و نابود کند. عقب نشینی غیر دیپلماتیک برای کشور خوب نیست.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی جنایات زیادی در منطقه انجام می دهد و این رژیم کثیف و سگ دیوانه منطقه و سگ دیوانه آمریکایی باید کنترل و مهار شود.

نخعی تصریح کرد: از شورای عالی امنیت ملی تقاضا داریم برنامه ریزی اساسی در این زمینه انجام دهد. ما نمی خواهیم تصمیمی بگیریم و برای شورای عالی امنیت ملی تعیین تکلیف کنیم، اما انتظار مردم و شورای اسلامی این است که تصمیمی گرفته شود که جلوی اسرائیل کثیف و سگ های دیوانه منطقه گرفته شود.

27218

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.