افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

تدوین اطلس آلودگی خاک استان قم با همکاری یکی از معتبرترین دانشگاه ها – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 143424
تدوین اطلس آلودگی خاک استان قم با همکاری یکی از معتبرترین دانشگاه ها – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

محمدحسین بازگیر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خاک عنصری ارزشمند است و برای نشان دادن اهمیت آن روزی به مناسبت روز خاک نامگذاری شده و شعار آب و خاک نامگذاری شده است.خاک منشأ زندگی”. به مناسبت روز خاک امسال مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم یکی از موارد را تقویت خاک، پوشش گیاهی […]

محمدحسین بازگیر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خاک عنصری ارزشمند است و برای نشان دادن اهمیت آن روزی به مناسبت روز خاک نامگذاری شده و شعار آب و خاک نامگذاری شده است.خاک منشأ زندگی”. به مناسبت روز خاک امسال

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم یکی از موارد را تقویت خاک، پوشش گیاهی و درختکاری عنوان کرد و گفت: تلاش می شود با همکاری منابع طبیعی استان در واحدهای خدماتی، صنعتی به این مهم رسیدگی شود. شهرها، کمربندهای شهری و فضاهای شهری و 8 میلیون اصله درخت در قم کاشته شود.

بازگیر گفت: بر اساس قانون هوای پاک سازمان های متولی در این زمینه وجود دارند که باید به وظایف خود عمل کنند.

وی بیان کرد: امروزه موضوع پسماندها دغدغه همگان است و باعث آلودگی زمین و آب می شود و طرح کلی مقابله با ناآرامی در پسماندها با کمک شهرداری، راه، منابع طبیعی اجرا می شود. ، جهاد کشاورزی و نهادهای مردمی و بسیج باید ساماندهی شود تا ناآرامی های موجود برطرف شود و زباله هایی که بدون رعایت اصول در مکان های نامناسب ریخته و انباشته شده است ساماندهی شود که می تواند به داشتن محیطی سالم کمک کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: با کمک یکی از دانشگاه های معتبر، تهیه و تدوین اطلس آلودگی خاک استان قم و 400 نقطه خاک که هر قسمت آن معرف شرایط خاصی است، انجام می شود. در قالب 80 پارامتر مورد بررسی قرار گیرد که برای استفاده بهتر از زمین موثر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.