افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

تدفین باشکوه شهدا نشان داد که ملت ایران زنده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 274421
تدفین باشکوه شهدا نشان داد که ملت ایران زنده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار با خانواده شهدای خدمتگزار، تلاش برای مردم، خدمت به مردم و مردمی بودن را برشمردند. از ویژگی های بارز این شهدا گفت: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و او یک روز نمی دانست و به معنای واقعی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار با خانواده شهدای خدمتگزار، تلاش برای مردم، خدمت به مردم و مردمی بودن را برشمردند. از ویژگی های بارز این شهدا گفت: مرحوم شهید آقای رئیسی شب و او یک روز نمی دانست و به معنای واقعی کلمه خستگی ناپذیر بود.

رهبر انقلاب اسلامی با تسلیت به خانواده این شهدا، مرحوم شهید آقای امیر عبداللهیان را خستگی ناپذیر خواندند و افزودند: شرح خدمات و زحمات آقایان رئیسی و امیرعبداللهیان در جبهه. درونی؛ داخلی و در جبهه خارجی، داستان طولانی و مفصل است.

حضرت آیت الله خامنه ای یکی از نکات قابل توجه در مورد مرحوم شهید آل هاشم را تغییر معنای نماز جمعه خواندند و خاطرنشان کردند: از زمانی که مرحوم آل هاشم به امامت جمعه تبریز منصوب شد، این نماز از یک عمل صرف خارج شد. از عبادت به یک عمل عبادی جدایی ناپذیر، معنوی، خدمتی و مردمی تبدیل شد.

وی کار و تلاش برای مردم را از ویژگی های ممتاز شهید موسوی و شهید رحمتی و شهدای خدمه پرواز دانست و تاکید کرد: این صفات و صفات باعث شد خداوند آنها را مایه مباهات ملت ایرانی قرار دهد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به حرکت و قیام مردم در تشییع پیکر این شهدا در تبریز، قم، تهران، شهرری، بیرجند، مشهد، مراغه، زنجان و نجف آباد گفتند: این تشییع باشکوه نشان داد که ملت ایران زنده است .

حضرت آیت الله خامنه ای به تبلیغات و ادعاهای دشمنان مبنی بر جدایی مردم از جمهوری اسلامی اشاره کردند و افزودند: این حادثه بجای در چشم جهانیان و در عمل نشان داد که مردم ایران به رئیس جمهور و کسانی که مظهر شعارهای انقلاب بودند دلبستگی و وفاداری دارند.

وی مرحوم آقای رئیسی را مظهر شعارهای انقلاب دانست و تاکید کرد: آقای رئیسی از همان ابتدا که تبلیغات انتخاباتی را آغاز کرد بر شعارهای انقلاب و سخنان امام تکیه کرد و به کلیت تمام شد. جهان آن را تشخیص داد به عنوان رئیس جمهور انقلاب آنها می دانستند

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: وقتی مردم اینگونه از این مرد حمایت و تکریم می کنند. تعریف آن از شعارهای انقلاب حمایت کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=274421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.