افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

تداوم جمعه های خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 250680
تداوم جمعه های خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار در ادامه حمایت مردمی از جبهه مقاومت و غزه مظلوم و مقتدر فردا بعد از نماز جمعه در ۴ استان کشور برگزار می شود. گزارش کردن خبرگزاری رادیو، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم امروز […]

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار در ادامه حمایت مردمی از جبهه مقاومت و غزه مظلوم و مقتدر فردا بعد از نماز جمعه در ۴ استان کشور برگزار می شود.

گزارش کردن خبرگزاری رادیو، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز «نظام سلطه و استکبار جهانی» بیشتر از گذشته غارتگر و وحشیانه است; فریاد و فریاد زنان و کودکان مظلوم و بی خانمان در غزه مقاوم و فریاد استبداد ستیزی و عدالت طلبی دانشجویان و دانشگاهیان در قلب آمریکا را خفه می کند.

تداوم وحشی گری و وحشی گری رژیم وحشی صهیونیستی با حمایت های متعدد و همه جانبه آمریکای جنایتکار و برخی دولت های غربی، سراسر غزه را به مسلخ بزرگ قتل عام مردم بی گناه و بشریت و فریاد و فریاد مستمر تبدیل کرده است. نوحه مستضعفان و بی خانمان ها و خروج مادران و کودکان بی گناه از همه جا. غزه قهرمان شنیده می شود و قلب امت بزرگ اسلامی از درد مصیبت که جان این مرد بی رحم را تهدید می کند سخت جریحه دار شده است. قتل عام.

آمریکا و اروپا که خود را مهد آزادی و عدالت و مدافع حقوق بشر می دانند اینگونه است. تحصن و تظاهرات اعتراضی دانشجویان عدالت خواه در حمایت از مردم مظلوم غزه و جلوگیری از کشتار و نسل کشی رژیم صهیونیستی مانع از آن نمی شود و با خشن ترین و خشن ترین روش آن را سرکوب می کنند.

اما بدون شک بازنده بزرگ این جنگ نابرابر و ظالمانه. رژیم اشغالگر خبیث و حامیان آمریکایی و غربی آن خواهند بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی; ضمن قدردانی و قدردانی از حضور مستمر در میدان و حمایت مستمر و همه جانبه ملت بزرگ ایران اسلامی از فلسطین قهرمان، جنایات فجیع رژیم منحوس و منحوس صهیونیستی را قویا محکوم و با غزه مقاوم و قهرمان ابراز همدردی می کنیم. و با اعلام حمایت از آرمان‌های آزادسازی آستان مقدس، از مردم فهیم و آگاه ایران در استان‌های البرز، ایلام، کرمان و همدان برای شرکت در راهپیمایی خشم و انزجار جمعه دعوت می‌کند. که در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه پس از دعای محکومیت این جنایات وحشیانه برگزار می شود. با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، همبستگی و حمایت خود را از غزه مقاوم و فلسطین قهرمان اعلام کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.