افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

تداوم اقدامات حمایتی عراق از لبنان پس از بیانات آیت الله سیستانی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 374569
تداوم اقدامات حمایتی عراق از لبنان پس از بیانات آیت الله سیستانی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، عراق پس از حمله گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به این کشور به اقدامات حمایتی خود از لبنان ادامه می دهد. بر این اساس نهادهای عراقی صدور روادید رایگان برای لبنانی هایی که از طریق گذرگاه های مرزی وارد این کشور می شوند را گسترش دادند. محمد شیعه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، عراق پس از حمله گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به این کشور به اقدامات حمایتی خود از لبنان ادامه می دهد.

بر این اساس نهادهای عراقی صدور روادید رایگان برای لبنانی هایی که از طریق گذرگاه های مرزی وارد این کشور می شوند را گسترش دادند.

محمد شیعه السودانی نخست وزیر عراق دستور تمدید 30 روزه و تمدید جدید روادید لبنانی های حاضر در عراق را بدون نیاز به سفر صادر کرد.

همچنین نخست وزیر عراق دستور داد به لبنانی هایی که از گذرگاه های مرزی وارد کشور می شوند، روادید رایگان اعطا شود.

علاوه بر این، فراخوان‌های عمومی برای پذیرش آوارگان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان و اعطای اسکان برای آنها صورت گرفته است.

دیروز، دولت عراق یک پل هوایی و زمینی برای انتقال کمک ها و تسهیل ارسال سوخت به لبنان برای نصب نیروگاه های مورد نیاز بیمارستان ها و موسسات خدماتی ترتیب داد.

این اقدامات پس از آن صورت گرفت که آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در خصوص حملات رژیم صهیونیستی به لبنان بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه آیت‌الله سیستانی آمده است: مردم شریف لبنان در این روزهای سخت با تجاوزات وحشیانه و روش‌های وحشیانه اسرائیل از جمله انفجار تعداد زیادی سامانه‌های ارتباطی شخصی و حمله به مناطق مسکونی مملو از شهروندان، زنان و کودکان مواجه و در معرض گسترده قرار دارند. و همچنین حملات جدی به ده ها روستا و شهرک در جنوب و بقاع و تا کنون تعداد زیادی از رزمندگان مقاومت و غیرنظامیان بی گناه شهید و هزاران نفر آواره شده اند. مرجع عالیقدر از خانه و کاشانه خود با مردم عزیز لبنان اعلام همبستگی کردند و با آنان همبستگی می کنند.

در بیانات آیت الله سیستانی بر لزوم بکارگیری همت و تلاش حداکثری برای توقف این تهاجم وحشیانه مستمر و حمایت از ملت لبنان از عواقب ویرانگر آن تاکید شده و از مومنین درخواست می شود در کاهش آلام مردم لبنان و برآورده ساختن نیازهای انسانی آنان بکوشند. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.