افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

تخلفات جدید رانندگی/ سوار شدن به هواپیما اعلام شد

  • کد خبر : 195755
تخلفات جدید رانندگی/ سوار شدن به هواپیما اعلام شد

گزارش کردن اخبار آنلاینرانندگی با خودروی دارای نقص فنی 75 هزار تومان جریمه نقدی، خودروهای شخصی 3 امتیاز منفی و خودروهای عمومی 6 امتیاز منفی را در پی دارد. سرهنگ فیروز کاشیر، معاون آموزش و فرهنگ راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت و گو با رکنا، در گفت و گو […]

گزارش کردن اخبار آنلاینرانندگی با خودروی دارای نقص فنی 75 هزار تومان جریمه نقدی، خودروهای شخصی 3 امتیاز منفی و خودروهای عمومی 6 امتیاز منفی را در پی دارد.

سرهنگ فیروز کاشیر، معاون آموزش و فرهنگ راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت و گو با رکنا، در گفت و گو با رکنا گفت: در خصوص بندهای 10 تا 15 جدول تخلفات منجر به تصادف، پلیس راهنمایی و رانندگی را نیز منفی می داند. نمره. به برخی تخلفات، از جمله مواردی که باعث تصادف می شود، علاوه بر اجرای قانون. این نمره پلیس مثبت است و راننده متخلف را به رعایت بیشتر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سوق می دهد.

وی افزود: سبقت گرفتن از وسایل نقلیه در پیاده رو از دیگر تخلفات حادثه ساز است و پلیس بارها به رانندگان هشدار داده است که مرتکب این تخلف نشوند.

معاون آموزش و فرهنگ راهور پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیان کرد: برای تخلف عبور از پیاده رو 65 هزار تومان جریمه و 5 امتیاز منفی برای خودروهای شخصی و 7 امتیاز منفی برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ کشیر افزود: مورد بعدی در جدول تخلفات حادثه ساز عدم رعایت حق تقدم است که بیشترین آمار تصادفات را در این بخش نشان می دهد و به همین دلیل جریمه نقدی 50 هزار تومانی و 4 امتیاز منفی در نظر گرفته شده است. برای خصوصی خودرو و 6 امتیاز منفی برای وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: سبقت غیرمجاز در مکان ممنوع از دیگر تخلفات حادثه ساز است، بنابراین قانونگذار هم اعمال قانون و هم نمره منفی را در نظر گرفته که 75 هزار تومان جریمه و در نتیجه 3 امتیاز منفی برای رانندگان در نظر گرفته است. خصوصی. اتومبیل و 5 امتیاز منفی در نظر گرفته شده برای حمل و نقل عمومی.

معاون آموزش و فرهنگ راه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: استفاده از تلفن همراه که یکی از جدی ترین صدمات را به رانندگان در حین رانندگی وارد می کند نیز از جمله تخلفاتی است که موجب تصادف می شود و جریمه نقدی یک تومانی و 3 امتیاز منفی برای خودروهای شخصی و 5 امتیاز منفی برای وسایل نقلیه عمومی.

سرهنگ کشیر افزود: رانندگی با خودروی دارای نقص فنی نیز 75 هزار تومان جریمه و 3 امتیاز منفی برای خودروهای شخصی و 6 امتیاز منفی برای خودروهای عمومی جریمه می شود.

۴۷۲۳۶

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.