افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

تخلفات تبلیغاتی از عمده جرایم انتخاباتی در استان سمنان است

  • کد خبر : 117486
تخلفات تبلیغاتی از عمده جرایم انتخاباتی در استان سمنان است

ایسنا/ سمنان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: تخلفات تبلیغاتی در این استان از جمله تخلفات داوطلبان در دوره های گذشته است. محمد تقی گلی بعدازظهر چهارشنبه در اولین جلسه کمیته استانی بررسی تبلیغات در دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی در استانداری سمنان اظهار داشت: حداکثر تخلفات صورت گرفته در سال های اخیر […]

ایسنا/ سمنان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: تخلفات تبلیغاتی در این استان از جمله تخلفات داوطلبان در دوره های گذشته است.

محمد تقی گلی بعدازظهر چهارشنبه در اولین جلسه کمیته استانی بررسی تبلیغات در دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی در استانداری سمنان اظهار داشت: حداکثر تخلفات صورت گرفته در سال های اخیر در حوزه تبلیغات رخ داده است، بنابراین باید تلاش شود. برای جلوگیری از چنین تخلفاتی در انتخابات امسال صورت گیرد.

وی به برنامه های این استان در خصوص نظارت بر انتخابات اشاره کرد و افزود: در ستاد پیشگیری از وقوع جرم تخلفات رسیدگی و تقسیم بندی می شود و بسته به نوع تخلف پس از اخطارهای اولیه و متعدد رسیدگی می شود.

دادستان مرکز استان تصریح کرد: باید قبل از برخورد احتیاط های لازم انجام شود تا درصد تخلفات در کمترین حد ممکن باشد.

گلی بر لزوم رعایت قانون تاکید کرد و افزود: رعایت صحیح ماده 81 قانون انتخابات شورای اسلامی به سلامت انتخابات کمک زیادی می کند.

وی از ایجاد ستاد شهرداری برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در حوزه های چهارگانه استان خبر داد و تاکید کرد: به تخلفات احتمالی انتخابات رسیدگی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: در حال حاضر بخش هایی برای رسیدگی به تخلفات در محاکم قضایی تشکیل شده و در مقاطع مختلف به استعلامات مردم پاسخ می دهند.

وی تاکید کرد: برگزاری جلساتی در حوزه فضاهای مجازی برای توجیه مدیران کانال ها ضروری است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.