افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

تخفیف ۴۰ درصدی شرکت شهرک های کشاورزی به سرمایه گذاران خوش حساب

  • کد خبر : 104937
تخفیف ۴۰ درصدی شرکت شهرک های کشاورزی به سرمایه گذاران خوش حساب

به گزارش بازار، علیرضا بزرگی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی آیفارم که در شهر آفتاب برگزار شد، اظهار کرد: شرکت شهرک های کشاورزی مامور حمایت و تسهیل گری برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی است. وی با بیا اینکه امکان ندارد توسعه بدون […]

به گزارش بازار، علیرضا بزرگی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی آیفارم که در شهر آفتاب برگزار شد، اظهار کرد: شرکت شهرک های کشاورزی مامور حمایت و تسهیل گری برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی است.

وی با بیا اینکه امکان ندارد توسعه بدون حضور ذی نفعان اتفاق بیفتد، افزود: باید تمام ذی نفعان در توسعه سرمایه گذاری در بخش سهیم باشند.

بزرگی ادامه داد: سرمایه گذاری باید از دروازه مجوز و زمین گذر کند؛ شرکت شهرک های کشاورزی در عرصه های کشور ۲۵۰ هزار هکتار مطالعه و برنامه ریزی کرده است که ۵۰ هزار هکتار آن برای توسعه گلخانه مناسب هستند

وی تصریح کرد: برای واگذاری اراضی به سرمایه گذاران بسته سرمایه گذاری را معرفی کرده ایم، ۱۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از این اراضی در اختیار شرکت شهرک های کشاورزی قرار دارد و این شرکت مالکیت قطعی این اراضی را به سرمایه گذاران منتقل می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی گفت: این اراضی به صورت اقساطی به سرمایه گذاران واگذار می شود و در قالب فراخوان و اهلیت سنجی این اقدام انجام می شود. همچنین اگر کسی به تعهدات خود در حوزه سرمایه گذاری عمل کند مشمول ۴۰ درصد تخفیف می شود.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری «سرمایه گذاران باید در همان ابتدای کار تامین شوند» که ابزارهای حاکمیت برای تامین سرمایه گذاران اراضی و مجوز است؛ شرکت شهرک های کشاورزی مجوزهای بی نام برای سرمایه گذاران صادر می کند.

بزرگی عنوان کرد: در زمینه احداث گلخانه ها باید به سمت انبوه سازی و لیزینگ برویم تا بتوانیم ایجاد گلخانه در کشور را توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه طبق دستور رئیس جمهور باید ۱۵۰ هزار هکتار گلخانه در کشور احداث شود، گفت: بخشی از این گلخانه ها را می توانیم در سواحل مکران احداث کنیم که در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=104937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.