افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

تخفیف های آیفون در چین کار کرد

  • کد خبر : 257948
تخفیف های آیفون در چین کار کرد

به گزارش بازار، داده‌های دولتی نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند در خارج از کشور که بیشتر آن‌ها گوشی‌های پرچمدار اپل هستند، در ماه مارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 3.75 میلیون دستگاه افزایش یافته است. بر اساس محاسبات بلومبرگ بر اساس گزارش ماهانه آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین، این رقم نسبت […]

به گزارش بازار، داده‌های دولتی نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند در خارج از کشور که بیشتر آن‌ها گوشی‌های پرچمدار اپل هستند، در ماه مارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 3.75 میلیون دستگاه افزایش یافته است.

بر اساس محاسبات بلومبرگ بر اساس گزارش ماهانه آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین، این رقم نسبت به افت 37 درصدی در دو ماه اول سال 2024 تقریباً تغییر قابل توجهی دارد.

این به‌روزرسانی رسمی پس از آن منتشر شد که تیم کوک، مدیر عامل اپل هفته گذشته اعلام کرد که فروش آیفون در سرزمین اصلی چین در پاسخ به سوال یک تحلیلگر در مورد سه ماهه مارس، بدون توضیح بیشتر، افزایش یافته است.

اپل از سال 2023 در مهم ترین بازار خود پس از ایالات متحده تحت فشار بوده است، زمانی که هوآوی بازگشت قوی و ممنوعیت غیررسمی استفاده از آیفون در شرکت ها و سازمان های دولتی در چین را ایجاد کرد.

داده های آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین نشان می دهد که کل فروش تلفن های خارجی در سه ماهه اول سال 2024 27 درصد کاهش یافته است.

اپل و فروشندگان چینی این شرکت کاهش قیمت ها را از اوایل سال 2024 آغاز کردند. هفته گذشته، این شرکت سرمایه گذاران را با رشد سه ماهه درآمد از بازار چین شگفت زده کرد. این آمار با اطلاعات منتشر شده در ماه های اخیر که نشان دهنده کاهش سریع فروش آیفون در چین است، تناقض دارد.

کوک گفت: درآمد آیفون در سرزمین اصلی چین در سال 2022 بدون توجه به اختلالات زنجیره تامین در دوران کرونا افزایش یافت. او این معیار را توضیح نداد و تنها به تعهد اپل به این بازار اشاره کرد که با وجود کوچک شدن همچنان سهم 18 درصدی از فروش خالص اپل را به خود اختصاص داده است.

به گزارش بلومبرگ، سرمایه گذاران به دلیل نقش چین به عنوان بازار بزرگ و پایگاه تولید آیفون، عملکرد اپل را در این کشور دنبال می کنند. آنها همچنین به دنبال موتورهای رشد فراتر از چین هستند. این هفته اپل یک آیپد پرو جدید و یک آیپد ایر بزرگتر را معرفی کرد تا دیگر خطوط تولید خود را احیا کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=257948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.