افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

تخصیص خطوط ارزی از خط اعتباری چین برای توسعه انرژی های تجدیدپذیر

  • کد خبر : 374323
تخصیص خطوط ارزی از خط اعتباری چین برای توسعه انرژی های تجدیدپذیر

گروه بازار آب و انرژی: محسن طرزطلب، رئیس سازمان بهره‌وری برق و انرژی‌های تجدیدپذیر (ساتبا) امروز (سه‌شنبه) در دومین همایش توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع افزود: این نصب نامحدود بوده و نحوه پرداخت آن به اطلاع متقاضیان می‌رسد. . وی در خصوص عدم تعادل برق در کشور ادامه داد: رفع عدم تعادل نیاز به کار […]

گروه بازار آب و انرژی: محسن طرزطلب، رئیس سازمان بهره‌وری برق و انرژی‌های تجدیدپذیر (ساتبا) امروز (سه‌شنبه) در دومین همایش توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع افزود: این نصب نامحدود بوده و نحوه پرداخت آن به اطلاع متقاضیان می‌رسد. .

وی در خصوص عدم تعادل برق در کشور ادامه داد: رفع عدم تعادل نیاز به کار خاصی دارد و بدون کار خاصی نمی توان انجام داد.

رئیس ستبا خاطرنشان کرد: شرایط کشور در حال حاضر خاص است و اگر فعالان حوزه انرژی های تجدیدپذیر نتوانند در این زمینه فعالیت کنند، در سال های آینده نمی توان به راحتی کار کرد.

طرزطلب حمایت دولت در زمینه توسعه انرژی های تجدیدپذیر را مورد تاکید قرار داد و گفت: اکنون محیط زیست کشور برای توسعه انرژی های تجدیدپذیر آماده است.

وی از اختصاص تسهیلات تبصره 18 برای توسعه انرژی های تجدیدپذیر و همچنین تلاش برای تسهیل شرایط صنایع کوچک مستقر در شهرهای صنعتی برای توسعه انرژی های تجدیدپذیر خبر داد و افزود: این منابع هم اکنون در اختیار ما است و امیدواریم بتوانیم ظرف 2 هفته آینده تماس برای استفاده از این تسهیلات برقرار خواهد شد.

وی همچنین از تخصیص منبع ارزی از خط اعتباری چین برای توسعه انرژی های تجدیدپذیر خبر داد و افزود: نیازمندان می توانند بدون محدودیت تسهیلات ارزی دریافت کنند.

رئیس سازمان راندمان برق و انرژی های تجدیدپذیر ایران به وجود حدود 50 همات در صندوق بهینه سازی اشاره کرد و گفت: طبق قانون بودجه سهم ستبا از این ردیف اعتباری حدود 4 همات است. البته تا امروز هیچ یک از این اعتبار پرداخت نشده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.