افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

تحکیم روابط با کشورهای مسلمان یکی از اولویت های سیاست خارجی دولت است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 307793
تحکیم روابط با کشورهای مسلمان یکی از اولویت های سیاست خارجی دولت است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مزیکیان با نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان که برای شرکت در مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تجاوزات و جنایات صهیونیست ها به تهران سفر کرده است دیدار و گفتگو کرد. رژیم . حمایت از جبهه مقاومت را واجب شرعی و یکی از […]

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مزیکیان با نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان که برای شرکت در مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تجاوزات و جنایات صهیونیست ها به تهران سفر کرده است دیدار و گفتگو کرد. رژیم . حمایت از جبهه مقاومت را واجب شرعی و یکی از سیاست های اساسی جمهوری اسلامی ایران خواند.

رئیس جمهور جنایات هولناک رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و حمایت و حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی از این جنایات را لکه ننگ دیگری بر کارنامه مدعیان حقوق بشر دانست و افزود: اگر کشورهای اسلامی و مسلمان باشند. ملت ها وحدت و انسجام خود را حفظ کرده بودند. و بنا به توصیه و فرمایش پیامبر گرامی اسلام «یاد واحد» بودند، رژیم صهیونیستی و حامیانش هرگز به خود اجازه چنین جنایاتی را علیه ملت مظلوم و مسلمان فلسطین نمی دادند.

میدین تلاش برای تقویت و توسعه روابط با کشورهای مسلمان و همچنین ایجاد همگرایی و هم افزایی در جوامع اسلامی را از اولویت های سیاست خارجی دولت خود برشمرد و بر ضرورت وحدت امت اسلامی برای مقابله با وحشیگری صهیونیست ها و توقف جنگ تاکید کرد. جنایات این رژیم در غزه

در این دیدار شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تبریک مجدد انتخاب دکتر برزکیان به عنوان رئیس جمهور ملت ایران، پاسخ رئیس جمهور به پیام سید حسن نصرالله دبیرکل را تشریح و بیان کرد. حزب الله، پدرانه و برادرانه. امید کردهای جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توانمندی ها، شخصیت و ویژگی های مدیریتی خود بیش از گذشته در مسیر پیشرفت و موفقیت پیش خواهند رفت.

وی در ادامه با بیان اینکه حزب الله لبنان خود را فرزند امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی می داند و به سهم خود برای تحقق آرمان های ارزشمند انقلاب انجام خواهد داد، به تبیین دستاوردها و اقدامات مقاومت حزب الله در سال های اخیر پرداخت.

معاون دبیرکل حزب الله، عقب نشینی رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان، ناکامی های متعدد این رژیم در برابر مقاومت اسلامی فلسطین و همچنین شکست گروه تروریستی و تکفیری داعش در سوریه را ناشی از حمایت از گروه اسلامی دانست. . جمهوری ایران در جبهه مقاومت در منطقه افزود: امروز و پس از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی علیرغم وارد کردن خسارات فراوان و جنایات بی‌شمار در غزه، به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته است. خداوندا با تداوم مقاومت مجاهدین فلسطین و مردم غیور غزه، این رژیم با شکست دیگری روبرو خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.