افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

تحول در صنعت بسته بندی صنایع غذایی توسط یک مخترع ایرانی

  • کد خبر : 219986
تحول در صنعت بسته بندی صنایع غذایی توسط یک مخترع ایرانی

آقای محمدرضا جبروتی مقدم متولد 1351 یکی از تولیدکنندگان لفاف برای صنایع مختلف در ایران از سال 1386 تاکنون می باشد. به گفته خودش اولین شرکت خود را در سال ۱۳۷۹ به نام شایا ایساتیس که در روستا قرار دارد تاسیس کرد. آغاز کار چاپ بود که در سال 1385 با واردات ماشین آلات پیشرفته […]

آقای محمدرضا جبروتی مقدم متولد 1351 یکی از تولیدکنندگان لفاف برای صنایع مختلف در ایران از سال 1386 تاکنون می باشد. به گفته خودش اولین شرکت خود را در سال ۱۳۷۹ به نام شایا ایساتیس که در روستا قرار دارد تاسیس کرد. آغاز کار چاپ بود که در سال 1385 با واردات ماشین آلات پیشرفته و روز دنیا چاپ و تولید را آغاز کرد و در همان سال با ایجاد یک شرکت دیگر در زمینه مشاوره و عرضه. مواد اولیه صنعتی مواد، کار خود را تا به امروز ادامه داده است.

اما پس از گذشت بیش از یک دهه فعالیت در زمینه بسته بندی و فرسودگی مواد غذایی به دلیل بسته بندی ناکافی، با ایده رفع این مشکل بدون خطرات ثانویه یا آسیب به مواد غذایی و ایده تولید نانوالیاف. با تولید آنتی اکسیدان های طبیعی علاوه بر تمدید تاریخ انقضای محصولات غذایی بدون مواد شیمیایی، نوارهایی به بسته بندی اضافه شد تا از خراب شدن زودرس این مواد جلوگیری شود.

شرکت آنها با تشکیل یک تیم علمی در این زمینه برای اولین بار موفق به تولید این محصول به عنوان نمونه اولیه شد و می خواهند آن را به بازارهای کشور و منطقه معرفی کنند، این امر می تواند نحوه بسته بندی مواد غذایی را به کلی تغییر دهد.

وی افزود: از آنجایی که اتفاقات نشان می دهد سالانه 540 میلیون تن مواد غذایی در جهان هدر می رود، اقداماتی را برای جلوگیری از آن انجام داده است، اما جالب است بدانید که این مخترع خوش ذوق در رشته مدیریت در دانشگاه آزاد تحصیل کرده است. اما به دلیل علاقه و کسب و کار خانوادگی اش در گذشته وارد این صنعت شد و یکی از موفق ترین افراد این صنعت در ایران است که با برندهای مطرح تولید کننده مواد غذایی در ایران همکاری مستقیم دارد.

در گفت و گو با او متوجه می شویم که او تصمیم گرفته است شرکتی را بر اساس دانش در زمینه کاری خود راه اندازی کند که علاوه بر تولید این نانوالیاف می تواند در جهت توسعه و پیشرفت این علم نیز گام بردارد. و شما هرگز از موقعیت فعلی و تحقیق و توسعه راضی نیستید و حتی سرمایه گذاری در این زمینه بسیار پسندیده است.

از وی می توان به عنوان فردی پویا و فعال در صنایع مختلف نام برد. او چندین پروژه عمرانی را به پایان رسانده و در ساخت و ساز فعالیت دارد. وی همچنین چندین پروژه عمرانی را انجام داده است. از او پرسیدیم و او به ما گفت که روی مواد نانویی جدید کار می‌کنند که می‌تواند خود بسته‌بندی را به روشی جدید تغییر دهد تا علاوه بر کاهش آسیب‌هایی که بسته‌بندی فعلی به محیط‌زیست وارد می‌کند، از ضایعات و فرسودگی آن نیز جلوگیری کند. محصولات غذای کوتاه مدت

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.