افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

تحلیل فنی قیمت Toncoin، Dogecoin و Cardano؛ 2 نوامبر 1403

  • کد خبر : 406777
تحلیل فنی قیمت Toncoin، Dogecoin و Cardano؛ 2 نوامبر 1403

با نوسانات اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، روند قیمت ها تحت فشار فروشندگان و خریداران است و تحلیلگران به دقت وضعیت را زیر نظر دارند. به گزارش اسمارتک نیوز، تحلیل تکنیکال قیمت برخی ارزهای دیجیتال و سطوح کلیدی حمایت و مقاومت آنها بررسی شده است. اسمارتک نیوز، در صبح با تحلیل تکنیکال جامع از بیت […]

با نوسانات اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، روند قیمت ها تحت فشار فروشندگان و خریداران است و تحلیلگران به دقت وضعیت را زیر نظر دارند.

به گزارش اسمارتک نیوز، تحلیل تکنیکال قیمت برخی ارزهای دیجیتال و سطوح کلیدی حمایت و مقاومت آنها بررسی شده است.

اسمارتک نیوز، در صبح با تحلیل تکنیکال جامع از بیت کوین و مهم ترین و داغ ترین آلت کوین های بازار، مهمان شماست! در این تحلیل ها، روند قیمت ها، اخبار و رویدادهای مهم و پیش بینی های کارشناسان مورد بحث قرار می گیرد و می توانید علاوه بر وب سایت، از وب سایت برای دسترسی سریعتر و آسان تر به تحلیل های روزانه اسمارتک نیوز استفاده کنید. روی هشتگ های انتهای مقاله کلیک کنیدتحلیل ها و اخبار صفحه مربوط به ارز دیجیتال مورد نظر خود را یا با عضویت دنبال کنید گروه تلگرام اسمارتک نیوزهیچ تحلیل یا خبر مهمی را از دست ندهید.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت Toncoin (TON).

خریداران نتوانسته‌اند قیمت Toncoin را بالاتر از میانگین‌های متحرک بالا ببرند، که نشان‌دهنده کمبود تقاضا در سطوح بالاتر است.

نمودار قیمت روزانه TonCoin - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه TonCoin – منبع: TradingView

فروشندگان سعی خواهند کرد تا قیمت را به زیر سطح پشتیبانی برسانند 5 دلار to kill اگر آنها این کار را انجام دهند، قیمت TonCoin ممکن است به یک منطقه پشتیبانی برسد 4.72 تا 4.44 دلار دوباره تست کن این سطح یک نقطه کلیدی برای تماشا است زیرا شکست و بسته شدن در زیر این ناحیه الگوی سر و شانه نزولی را تکمیل می کند و روند نزولی را آغاز می کند.

اگر خریداران می خواهند از این کاهش قیمت جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت Toncoin را بالاتر از میانگین های متحرک بالا ببرند. در این مورد، ToonCoin می تواند 6 دلار و سپس به 7 دلار صعود، که به احتمال زیاد به عنوان یک مانع قوی عمل خواهد کرد.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت Dogecoin (DOGE).

دوج کوین در 18 اکتبر از الگوی مثلث متقارن عبور کرد، اما در نزدیکی سطح 0.15 دلار با مقاومت مواجه شد.

نمودار قیمت روزانه Dogecoin - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه Dogecoin - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه Dogecoin – منبع: TradingView

قیمت Dogecoin ممکن است سطح مثلث شکسته را دوباره آزمایش کند. اگر قیمت از خط مقاومت بازگردد، نشان می دهد که خریداران توانسته اند این سطح را به حمایت تبدیل کنند. سپس، خریداران دوباره سعی خواهند کرد تا قیمت را افزایش دهند 0.15 دلار در صورت موفقیت، قیمت Dogecoin می تواند به سمت 0.18 دلار افزایش یابد.

این چشم انداز مثبت در کوتاه مدت با کاهش قیمت و شکستن قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.12 دلار، موج آبی) بی اعتبار خواهد شد. در این حالت، Dogecoin ممکن است به خط حمایت مثلث سقوط کند.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو (ADA)

قیمت کاردانو در 20 اکتبر بالاتر از میانگین های متحرک شکست، اما فروشندگان اجازه ندادند قیمت بالاتر از سطح مقاومت 0.37 دلار باقی بماند.

نمودار قیمت روزانه کاردانو - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه کاردانو - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه Cardano – منبع: TradingView

شیب میانگین های متحرک صاف شده و موقعیت RSI نزدیک به خط وسط است که هیچ مزیتی برای خریداران یا فروشندگان ایجاد نمی کند. اگر قیمت بالاتر از سطح فعلی و سطح باشد 0.37 دلار در صورت شکستگی، کاردانو می تواند به سمت مقاومت بالای سر حرکت کند 0.40 دلار صعود کردن

اما اگر قیمت به زیر میانگین متحرک کاهش یابد، فروشندگان سعی می کنند کاردانو را در زیر بفروشند 0.33 دلار برای کشتن اگر موفق شوند، قیمت ممکن است بالا برود 0.31 دلار کاهش می یابد زیرا انتظار می رود خریداران در این سطح به شدت دفاع کنند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-23 10:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.