افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

تحلیل فنی قیمت Cardano، Shiba Inu و Avalanche; 25 اوت 1403

  • کد خبر : 327764
تحلیل فنی قیمت Cardano، Shiba Inu و Avalanche; 25 اوت 1403

بازار ارزهای دیجیتال با حساسیت به شرایط کلان اقتصادی در حال حرکت و نوسان بوده و پیش بینی روند بعدی را بسیار دشوار کرده است. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل به گزارش اسمارتک نیوز، به تحلیل تکنیکال ادامه دهید Cardano (ADA)، […]

بازار ارزهای دیجیتال با حساسیت به شرایط کلان اقتصادی در حال حرکت و نوسان بوده و پیش بینی روند بعدی را بسیار دشوار کرده است.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز، به تحلیل تکنیکال ادامه دهید Cardano (ADA)، Shiba Inu (SHIB) و Avalanche (AVAX) پرداخت کرده ایم

اسمارتک نیوز با تحلیل تکنیکال جامع بیت کوین و مهم ترین و داغ ترین آلت کوین های بازار صبح میهمان شماست! در این تحلیل ها به روند قیمت ها، اخبار و رویدادهای مهم و پیش بینی کارشناسان پرداخته می شود و می توانید علاوه بر وب سایت، بر روی هشتگ های انتهای مقاله، تحلیل ها و اخبار صفحه ارز دیجیتال برای دسترسی سریع تر و آسان تر به تحلیل های روزانه کشور بلاک چین. نظر خود را دنبال کنید یا عضو شوید گروه تلگرام اسمارتک نیوزهیچ تحلیل یا خبر مهمی را از دست ندهید.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو (ADA)

کاردانو در تلاش برای عقب نشینی است، اما شکست گاوها در فشار دادن قیمت به سمت متحرک نمایی 20 روزه (0.36 دلار، موج آبی) نشان دهنده کمبود تقاضا در سطوح بالا است.

نمودار قیمت روزانه کاردانو - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه کاردانو - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه Cardano – منبع: TradingView

اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و 0.31 دلار اگر شکسته شود، نشان می دهد که خرس ها در حال کنترل هستند. در چنین حالتی قیمت کاردانو می تواند به حمایت مهمی برسد 0.24 دلار کاهش یابد

اما اگر خریداران قیمت را به بالاتر از میانگین های متحرک فشار دهند، نشان دهنده آغاز بهبود به سمت خط روند نزولی خواهد بود. برای شروع روند صعودی، خریداران باید این مانع را بشکنند.

تحلیل فنی قیمت شیبا اینو (SHIB).

قیمت شیبا اینو از میانگین متحرک 20 روزه (0.000015 دلار) در 11 آگوست بازگشت، که نشان دهنده فروش نزولی در رالی است.

نمودار قیمت روزانه شیبا اینو - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه شیبا اینو - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه شیبا اینو – منبع: TradingView

نکته مثبت این است که گاوها فضای زیادی به خرس ها نداده اند. این امر باعث شده است که احتمال رالی بالاتر از میانگین متحرک 20 روزه افزایش یابد. انتظار می رود SMA 50 روزه (0.000016 دلار، موج قرمز) به عنوان مقاومت عمل کند که احتمالا شکسته می شود. در چنین حالتی، شیبا می تواند به سمت سطح شکست نزولی حرکت کند 0.000020 دلار برای شروع

اما اگر قیمت به پایین و سطح برگردد 0.000012 دلار اگر شکسته شود، کنترل خرس ها را نشان می دهد. در این سناریو، قیمت شیبا می تواند تا 0.000010 دلار کاهش یابد

تحلیل تکنیکال بهمن (AVAX).

ظاهراً برای گاوها، افزایش قیمت به بالای سطح شکست نزولی 21.80 دلار و حفظ بالای آن، که نشان دهنده فروش در رالی است، چالش برانگیز است.

نمودار قیمت روزانه بهمن - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه بهمن - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه بهمن – منبع: TradingView

اگر قیمت بهمن به زیر سطح فعلی یا میانگین متحرک 20 روزه (23.01 دلار، موج آبی) و سطح بازگردد. 19.50 دلار اگر شکسته شود، کنترل به دست خرس ها خواهد افتاد. در چنین حالتی دور از انتظار نیست که قیمت بهمن تا خط حمایت کانال نزولی سقوط کند.

از سوی دیگر، اگر خریداران قیمت آوالانچ را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند، نشانه‌ای از بازگشت قوی‌تر احتمالی خواهد بود. در این سناریو، قیمت بهمن ممکن است تا SMA 50 روزه (25.82 دلار، موج قرمز) و سپس خط مقاومت کانال نزولی افزایش یابد.

کوین تلگراف

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-15 10:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=327764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.