افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

تحلیل فنی قیمت BNB، Ethereum و Ripple؛ 25 مه 1403

  • کد خبر : 264363
تحلیل فنی قیمت BNB، Ethereum و Ripple؛  25 مه 1403

کابوس نوسانات بازار ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد و گاوها و خرس ها نیز در بلاتکلیفی هستند. معامله گران معمولاً با بی میلی برای معامله در چنین بازاری مواجه می شوند که در مورد آلت کوین ها نیز صدق می کند. در این سرزمین همه برنده اند! به گفته اسمارتک نیوز، ظاهرا قدرت خرید و […]

کابوس نوسانات بازار ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد و گاوها و خرس ها نیز در بلاتکلیفی هستند. معامله گران معمولاً با بی میلی برای معامله در چنین بازاری مواجه می شوند که در مورد آلت کوین ها نیز صدق می کند.

در این سرزمین همه برنده اند!

به گفته اسمارتک نیوز، ظاهرا قدرت خرید و فروش کافی برای یافتن مسیر بعدی وجود ندارد، اما هر چه این نوسان بیشتر ادامه یابد، قیمت به طور انفجاری افزایش یا کاهش خواهد یافت.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت BNB

BNB مدتی است که بین خط روند نزولی و میانگین متحرک معامله می کند که نشان دهنده عدم تصمیم گیری گاوها و خرس های بازار است.

نمودار قیمت روزانه BNB - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه BNB - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه BNB – منبع: TradingView

اگر قیمت BNB کمتر از میانگین متحرک باشد، این مزیت خرس ها خواهد بود. در چنین حالتی، قیمت BNB می تواند به سمت بالا برود 536 دلار و سپس پشتیبانی مهم را افزایش دهید 495 دلار نزول کردن.

اما اگر قیمت دوباره بالا برود و خط روند نزولی را بشکند، نشان می‌دهد که گاوها کنترل را در دست گرفته‌اند. در چنین سناریویی، خریداران سعی می کنند قیمت را پایین بیاورند بالای 635 دلار رسیدن و ادامه روند صعودی.

تحلیل تکنیکال قیمت سولانا

سولانا حمایت 140 دلاری را در 13 می (24 می) شکست، اما خرس‌ها نتوانستند قیمت را به حمایت مهم 126 دلار برسانند.

نمودار قیمت روزانه سولانا - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه سولانا - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه سولانا – منبع: TradingView

شیب متحرک نمایی 20 روزه (146 دلار، موج آبی) مسطح شده است و شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به خط وسط است که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. اگر قیمت سولانا به بالاترین حد خود بازگردد و میانگین متحرک 20 روزه را به سمت بالا بشکند، به معنای خرید قوی در سطوح پایین خواهد بود. در چنین حالتی قیمت سولانا می تواند به مقاومت مهمی برسد 162 دلار افزایش دادن.

اما اگر قیمت به زیر میانگین متحرک 20 روزه بازگردد و سطح 137 دلار را بشکند، نشان دهنده برتری خرس ها خواهد بود. در چنین سناریویی، قیمت سولانا می تواند به 126 دلار کاهش یابد. پیش بینی می شود شاهد خرید گاو در این سطح باشیم.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل

ریپل (XRP) مدتی است که زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.52 دلار، موج آبی) معامله می شود، اما خرس ها قدرت کافی برای شکستن حمایت مهم در 0.46 دلار را نداشتند.

نمودار قیمت ریپل روزانه - منبع: TradingViewنمودار قیمت ریپل روزانه - منبع: TradingView
نمودار قیمت ریپل روزانه – منبع: TradingView

شیب میانگین متحرک نمایی 20 روزه در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی نزدیک به 43 است که نشان دهنده برتری خرس ها است. هر تلاشی برای بازیابی قیمت احتمالاً با فشار فروش در میانگین متحرک 20 روزه مواجه خواهد شد. اگر قیمت ریپل به کمتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بازگردد، می‌تواند به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد 0.46 دلار کاهش انتظار می رود خرس ها در این سطح با خرید گاو نر مواجه شوند.

اگر قیمت به شدت به بالای سطح 0.46 دلار بازگشت و از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بالاتر رفت، نشان دهنده ادامه احتمالی نوسانات برای چند روز دیگر خواهد بود.

کوین تلگراف

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-05-14 11:38:59

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=264363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.