افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

تحلیل عملکرد تیم ملی مقابل هنگ کنگ/نقاط ضعف نگرانی – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 183318
تحلیل عملکرد تیم ملی مقابل هنگ کنگ/نقاط ضعف نگرانی – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا 2023 به مصاف تیم هنگ کنگ رفت که شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند با یک گل حریف خود را شکست دهند و صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کنند. انجام دادن فریدون معینی در خصوص […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا 2023 به مصاف تیم هنگ کنگ رفت که شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند با یک گل حریف خود را شکست دهند و صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کنند. انجام دادن

فریدون معینی در خصوص عملکرد تیم ملی در دیدار مقابل هنگ کنگ گفت: ملی پوشان در این دیدار مقابل دروازه حریف موقعیت های زیادی ایجاد کردند و به نظرم عدم تمرکز بازیکنان باعث شد نتوانیم از آنها استفاده کنیم. از فرصت های ایجاد شده فوتبال آسیا تا جایی پیش رفته که همه تیم ها عوض شده اند و دیگر تیم آسانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: تیم هنگ کنگ که تا چند وقت پیش مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. قبل از بازی جمعه شب ایران در مقدماتی جام جهانی 2026 نیز به مصاف این تیم رفت اما نحوه بازی این تیم با تیمی که 4 بار در ورزشگاه آزادی توانستیم به گل برسیم بسیار متفاوت بود و در این مدت پیشرفت چشمگیری داشت.

معینی افزود: ایران در گروه آسان تری نسبت به تیمی مانند ژاپن قرار دارد و اگر انتظاری نداشت در دومین دیدار خود با مشکل مواجه شد. تیم ژاپن در گروه پیچیده تری نسبت به ایران قرار دارد و همانطور که همه دیدیم این تیم نتوانست به تیم عراق که با حضور سرمربی اسپانیایی پیشرفت زیادی کرده است گلزنی کند و این نشان می دهد که هیچ مسابقه ای در این جام رخ نداده است. آسان است. .

نقاط ضعف در خط دفاع باید اصلاح شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم، خط دفاعی ایران با نقاط ضعفی مواجه است که باید اصلاح شود. بازیکنان تمرکز خوبی ندارند و کادر فنی باید بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای بازی های آینده آماده کند زیرا عدم تمرکز باعث خطاهای زیادی از سوی بازیکنان در زمین می شود.

معینی در خصوص تغییر ترکیب ایران نسبت به بازی اول مقابل فلسطین گفت: در گذشته مربیان ترکیب تیم برنده را تغییر نمی دادند اما امروز شرایط تغییر کرده و بازیکنان روی نیمکت اغلب بهتر از بازیکنان اصلی عمل می کنند. بازیکنان من معتقدم این تغییرات به تیم کمک خواهد کرد و ممکن است در مراحل بعدی مثمر ثمر باشد. مربیان تیم ملی فوتبال فعلی را می شناسند و می دانند که برای تغییر تاکتیک و رسیدن به نتیجه مسابقه باید ترکیب تیم خود را تغییر دهند.

اهمیت بازیکنان نیمکت نشین کمتر از بازیکنان اصلی نیست

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: بازیکنانی که روی نیمکت تیم ملی هستند دست کمی از بازیکنان اصلی ندارند و هر کدام می توانند در جریان مسابقه نتیجه را به نفع ایران تغییر دهند. من این تغییر در ترکیب را مثبت می بینم و امیدوارم بتوانیم در طول مسابقات بهترین نتایج را کسب کنیم.

تجزیه و تحلیل عملکرد تیم در برابر هنگ کنگ / نقاط ضعف نگرانی

طارمی بازیکن باهوشی است و حضور او در زمین ضروری است

وی در خصوص گل نخوردن مهدی طارمی در دو دیدار اخیر نسبت به دیدارهای قبلی گفت: طارمی بازیکن باهوشی است و در کوچکترین موقعیت هایی که برایش پیش می آید می تواند بهترین عملکرد خود را داشته باشد. طارمی اگر هم گل نخورد، حضورش در زمین ضروری است. به نظر من باید در طراحی بازی دقت بیشتری کنیم تا طارمی موقعیت های گلزنی داشته باشد.

معینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در دیدار بعدی به ویژه در مرحله یک هشتم نهایی بهتر عمل کنیم تا پس از سال ها عنوان قهرمانی آسیا نصیب تیم ایران شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.