افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

تحلیل حسین شریعتمداری از قطعنامه آژانس هسته ای علیه ایران: می خواهند آرای نامزدهای طرفدار مذاکره در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را افزایش دهند!

  • کد خبر : 287513
تحلیل حسین شریعتمداری از قطعنامه آژانس هسته ای علیه ایران: می خواهند آرای نامزدهای طرفدار مذاکره در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را افزایش دهند!

اقدام آژانس بین المللی انرژی اتمی را نمی توان با هیچ یک از قوانین تعریف شده و رویه های شناخته شده آژانس توجیه یا توضیح داد. زیرا پرونده هسته ای ایران به روال عادی خود ادامه می داد و انتظار می رفت که آژانس قطعنامه ای علیه آمریکا و سه کشور اروپایی که به هیچ […]

اقدام آژانس بین المللی انرژی اتمی را نمی توان با هیچ یک از قوانین تعریف شده و رویه های شناخته شده آژانس توجیه یا توضیح داد. زیرا پرونده هسته ای ایران به روال عادی خود ادامه می داد و انتظار می رفت که آژانس قطعنامه ای علیه آمریکا و سه کشور اروپایی که به هیچ یک از تعهدات خود در برجام عمل نکرده اند صادر کند که نه تنها این کار را نکردند بلکه شروع به صدور قطعنامه کردند. . علیه ایران اسلامی کشوری که مدعی حق پایمال شده خود است.

اقدام دیروز شورای حکام آژانس با هیچ یک از قوانین و مقررات این سازمان بین المللی سازگار نیست. بنابراین دلیل صدور این قطعنامه را باید در جای دیگری و خارج از برنامه هسته ای ایران جستجو کرد.

آمریکا و تروئیکای اروپایی با تحلیل «مغز مگس» خود در این توهم هستند که قطعنامه مذکور را سنگی پای جمهوری اسلامی ایران قرار خواهند داد و از این تاریخ به عنوان عصا برای کشورهای غربی استفاده خواهند کرد. . نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران با این توضیح که صدور قطعنامه را دلیلی بر اضافه شدن تحریم ها و به نظر خود افزایش آرای نامزدهای موافق مذاکره می دانند! ترفندی که در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و دوازدهم و البته در نتیجه نهایی به کار بردند، نه تنها لغو تحریم ها، بلکه دو برابر شدن تحریم ها بود.

بدیهی است که خاطره آسیب های بزرگ و گاه جبران ناپذیر غربی ها در مذاکرات بی نتیجه و فاجعه بار از ذهن مردم خارج نشده است. اما در این میان، برای مقابله با این نیرنگ مستکبرانه غرب، وظیفه ای خطیر و مؤثر بر عهده دولت محترم است: اخراج همه بازرسان آژانس از ایران. بازرسانی که گزارش های نادرست و مغرضانه صادر کرده اند یا گزارش های آنها بر تصمیم هیئت مدیره آژانس تأثیری نداشته است. اعتماد به آژانس مانند اعتماد به صاحب قاطر در کلاهبرداری است که خودش فریاد عدم اعتماد خود را زد.

23302

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=287513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.