افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
8

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین؛ ۷ فروردین ۱۴۰۲

  • کد خبر : 17164
تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین؛  ۷ فروردین ۱۴۰۲

قیمت بیت کوین در چند روز گذشته در حوالی سطح ۲۸ هزار دلار در حال نوسان بوده است. تثبیت قیمت بعد از یک رالی صعودی، می‌تواند دارای خوبی باشد، زیرا نشان می‌دهد که می‌دهد، موقعیت‌های خود را حفظ کرده و به ادامه رالی‌بالای امیدوارند. بر اساس تحلیل کوین تلگرافدر نمودار روزانه قیمت بیت کوین، میانگین […]

قیمت بیت کوین در چند روز گذشته در حوالی سطح ۲۸ هزار دلار در حال نوسان بوده است. تثبیت قیمت بعد از یک رالی صعودی، می‌تواند دارای خوبی باشد، زیرا نشان می‌دهد که می‌دهد، موقعیت‌های خود را حفظ کرده و به ادامه رالی‌بالای امیدوارند.

بر اساس تحلیل کوین تلگرافدر نمودار روزانه قیمت بیت کوین، میانگین متحرک نمایش ۲۰ روزه (نمودار آبی رنگ در تصویر زیر سطح ۲۵۹۳۶ دلار) و اندیکاتور RSI در ناحیه مثبت، می‌دهد که کنترل بازار را در دست دارند. این موضوع احتمال شکسته شدن قیمت به بالای ۲۸۹۰۰ دلار را تقویت می‌کند.

نمودار قیمت بیت کوین تایم فریم روزانه- منیع: تریدینگ ویو

اگر این شکست به بالا رخ دهد، هزار دلار به BTC/USDT می‌تواند به محدوده مقاومتی ۳۰٫۰۰۰ دلار تا ۳۲۰۰۰ دلار برسد. در اینجا خرس‌ها با تمام قوا از این محدوده دفاع می‌شوند زیرا از دست رفتن آن باعث می‌شود تا قیمت بیت کوین تا ۴۰ هزار دلار باز شود.

از سوی دیگر، حمایت کلیدی بیت کوین در این نمودار در محدوده ۲۵۲۵۰ دلار است و اگر این حمایت از دست رود، این جفت نتیجه می‌تواند تا سطح متحرک ساده ۲۰۰ روزه در حدود ۲۰۱۷۹ دلار کاهش یابد.

اما در ۴ ساعت قیمت بیت کوین، تقریباً متحرک نمایش ۲۰ دوره‌ای (نمودار آبی در تصویر زیر) تقریباً صاف شده است و اندیکاتور RSI کمی بالاتر از نقطه‌ی میانی قرار دارد که نشان می‌دهد پیشنهادی بین عرضه و ادامه دارد.

نمودار قیمت بیت کوین تایم‌فریم ۴ ساعت
نمودار قیمت بیت کوین تایم‌فریم ۴ ساعت- منبع: تریدینگ ویو

شکسته شدن قیمت به بالای سطح 28900 دلار نشان می‌دهد که گاوه‌ها بر خرس‌ها غلبه کرده‌اند و این موضوع می‌تواند پیشرفتی داشته باشد. از سوی دیگر، اگر قیمت بیت کوین به زیر 26500 دلار کاهش یابد، قیمت BTC می‌تواند به 5250 دلار و 2000 دلار کاهش یابد.

این مطلب به روز می شود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-27 10:06:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.