افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

تحلیلگر مطرح: اتریوم در آستانه رالی صعودی قرار دارد

  • کد خبر : 16849
تحلیلگر مطرح: اتریوم در آستانه رالی صعودی قرار دارد

تحلیلگری که در سال ۲۰۱۸ با موفقیت بالا قیمت بیت کوین را پیش‌بینی کرده بود مدعی شده بود به زودی روند چشمگیری را تجربه خواهد کرد. به گزارش دیلی هودلاین تحلیلگر که با نام اسمارت کنترکتر (Smart Contracter) در شبکه‌های فعالیت‌های اجتماعی می‌کند، تصمیم گرفته است در پایان روند اصلاحی خود قرار داده و قیمت […]

تحلیلگری که در سال ۲۰۱۸ با موفقیت بالا قیمت بیت کوین را پیش‌بینی کرده بود مدعی شده بود به زودی روند چشمگیری را تجربه خواهد کرد.

به گزارش دیلی هودلاین تحلیلگر که با نام اسمارت کنترکتر (Smart Contracter) در شبکه‌های فعالیت‌های اجتماعی می‌کند، تصمیم گرفته است در پایان روند اصلاحی خود قرار داده و قیمت را افزایش دهد.

اسمارت کانترتر در توییتی در این رابطه نوشت:

جفت ارز اتریوم در برابر بیت کوین به تازگی به کف شش ماه آخر رسید که تنها ۳٪ پایین تر از خرید اصلی من است. انتظار نداشتم این اتفاق بیفتد اما هرگز رالی آتی اتریوم را از دست نخواهم داد.

نقشه جفت ارز اتریوم بیت کوین تایم فریم ۱ روزه

در نموداری که این تحلیلگر به اشتراک گذاشته شده است، ETH/BTC در روندی نز قرار دارد و در شرف رسیدن به اصلاح فیبوناچی در محدوده 0.68 دلاری است که رمزولی2گران معتقدند ممکن است رالی احتمالی جفت ارز اتریوم بیت کوین از آنجا شروع شود.

پیش‌بینی ظاهری اسمارت کارنترکتر مطرح می‌شود که پلتفرم تحلیلی سنتی به گزارش جدیدی ارائه می‌کند که در طول یک سال گذشته، ۳.۶۱ میلیون واحد با ارزشی بالغ بر ۶.۱۳ میلیارد دلار انباشته شده است. با این، در همین بازه، نهنگ‌ها بیش از دو برابر این رقم را به فروش می‌رسانند.

سنتیمنت در این رابطه:

آدرس های بزرگ اتریوم میزان دارایی خود را به طور قابل توجهی تغییر داده اند. آدرس‌های حاوی ۱۰ تا ۱۰۰۰۰ متر مجموعا در سال گذشته ۳.۶۱ میلیون واحد خریده‌اند. در همین حال، آدرسهایی‌ها با ۱۰،۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ واحد در مجموع ۹.۴۳ میلیون واحد به فروش رسیده‌اند.

اسمارت کانترکتر معتقد است علاوه بر اتریوم، توکن OP آپتیمیزم نیز رشد خواهد کرد:

توکن OP در تایم فریم روزانه در برابر دلار، اتریوم و بیت کوین صعودی است. یکی از آلت کوین‌هایی که به نظر من عملکرد خوبی از خود نشان خواهد داد.

نمودار توکن OP در برابر دلار، بیت کوین و اتریوم
نمودار توکن OP در برابر دلار، بیت کوین و اتریوم

این تحلیلگر با استفاده از نظریه الیوت پیش بینی می‌کند توکن OP در پایان فاز اصلاحی خود قرار داده و در شرف صعود است. شبیه الیوت پرایس اکشن آتی را بر اساس روانشناسی جمعی که در الگوها یا دوره های تکراری نظریه می‌شود پیش‌بینی کند.

اتریوم در زمان نگارش این خبر با قیمت ۱۸۱۷ دلار و توکن OP با قیمت ۲.۸۶ دلار پول می‌شود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-18 16:25:35

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.