افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 241677
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، آمریکا از اعمال دور جدید تحریم ها علیه ایران خبر داد. در این رابطه، “یعقوب سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید از تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد و گفت: تحریم‌های ایران شامل شرکت‌ها و افراد مرتبط با برنامه موشکی، موشک‌ها و مؤسسات حامی سپاه پاسداران و […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، آمریکا از اعمال دور جدید تحریم ها علیه ایران خبر داد.

در این رابطه، “یعقوب سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید از تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد و گفت: تحریم‌های ایران شامل شرکت‌ها و افراد مرتبط با برنامه موشکی، موشک‌ها و مؤسسات حامی سپاه پاسداران و وزارت دفاع می‌شود.

سالیوان همچنین اظهار داشت که ما به تقویت پدافند هوایی و موشکی در خاورمیانه برای افزایش قابلیت‌های موشکی و موشکی ادامه می‌دهیم. هواپیماهای بدون سرنشین برای تضعیف ایران

دو ماه فشار دادن علاوه بر این، وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدیدی را به بهانه «حمایت مالی حیاتی» از شبکه مالی مورد استفاده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب الله لبنان اعمال کرد. بر اساس اطلاعیه وزارت خزانه داری آمریکا، واشنگتن علیه سه نهاد و یک شخص در لبنان و ترکیه تحریم هایی را به اتهام ارائه «حمایت مالی حیاتی» از شبکه مالی مورد استفاده سپاه قدس و حزب الله لبنان اعمال کرده است.

طبق اعلامیه سایت اینترنتی وزارت خزانه‌داری آمریکا، دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا (OFAC) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: واشنگتن 3 نهاد و یک فرد مستقر در لبنان و ترکیه را به دلیل حمایت مالی مهم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جریمه کرده است. سپاه (سپاه-QF) نیروی قدس را تحریم کرد.

بیانیه صادر شده از سوی وزارت خزانه داری آمریکا می افزاید: این موسسات صدها میلیون دلار از فروش محصولات ایرانی از جمله به دولت سوریه درآمد کسب کرده اند. این فروش دارایی ها منبع اصلی تامین مالی برای ادامه فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب الله و حمایت از دیگر سازمان های تروریستی در سراسر منطقه است!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.