افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

تحرک و نشاط در جامعه کارگری یکی از اهداف راهبردی وزارت کار است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 302897
تحرک و نشاط در جامعه کارگری یکی از اهداف راهبردی وزارت کار است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری بعدازظهر سه شنبه در مجمع عمومی سالانه هیات ورزش کارگری کردستان توجه به ورزش را یکی از مصادیق توسعه جوامع در جهان دانست و اظهار داشت: ورزش کارگری تحرک را به همراه دارد. نشاط و نشاط در بین جامعه کارگران و خانواده های آنان گفت: کمک به توسعه ورزش […]

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری بعدازظهر سه شنبه در مجمع عمومی سالانه هیات ورزش کارگری کردستان توجه به ورزش را یکی از مصادیق توسعه جوامع در جهان دانست و اظهار داشت: ورزش کارگری تحرک را به همراه دارد. نشاط و نشاط در بین جامعه کارگران و خانواده های آنان گفت: کمک به توسعه ورزش کاری و سلامت جسمی و روحی کارگران باعث افزایش راندمان تولید در کارخانه ها و واحدهای تولیدی و صنعتی می شود و از بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه و در بین آنها جلوگیری می کند. خانواده ها.

وی ابتکار ایجاد نشاط و نشاط در جامعه کارگری را از اولویت های حوزه اجتماعی وزارت کار خواند و گفت: کردستان دارای بی نهایت منابع خدادادی، جوانان شایسته و با ادب و ورزشکاران حرفه ای و با بیان اینکه بیش از 70 درصد جامعه تحت پوشش خدمات وزارت کار هستند، خواستار اختصاص بودجه به هیات های ورزش کارگری شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه هیات ورزش کارگری استان با وجود مشکلات فراوان و کمبود اعتبارات خوب عمل کرده است از حمایت های فدراسیون ورزش های کارگری و اداره کل ورزش قدردانی کرد. و جوانان و خواستار حمایت بیشتر برای توسعه ورزش کار در استان شدند.

وی پیشرفت مقوله اقتصادی واحدهای تولیدی، کارخانجات و واحدهای صنعتی را مرهون فعالیت و سلامت جسمی و روحی کارگران دانست و با تاکید بر اینکه کارگران در همه عرصه ها همواره منشأ خیر و تاثیر بوده اند، گفت: نگه دارید. مسابقات ورزشی و حمایت از ورزش کارگری، نشاط و شادابی را در بین جامعه کارگری ایجاد خواهد کرد.

پیشکاری با بیان اینکه در استان کردستان چهار مجموعه ورزشی در شهرهای سنندج، مریوان، بیجار و قارو هر ساله خدمات فرهنگی، ورزشی و تفریحی را به کارگران و خانواده های آنان ارائه می کنند، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا مجتمع های فرهنگی ورزشی برای کارگران در سایر شهرستان های استان نیز نصب کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.