افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

تجهیز گردان های تهاجمی متحرک به موشک های ضد زره با برد 8 کیلومتر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 113037
تجهیز گردان های تهاجمی متحرک به موشک های ضد زره با برد 8 کیلومتر – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ نوزر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه رزمایش 1402 نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در مرحله اول این رزمایش گفت: در این مرحله از رزمایش 1402 رزمایش نیروی زمینی ارتش، انتقال چهار نفره زمینی و هوایی یک تیپ، […]

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ نوزر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه رزمایش 1402 نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در مرحله اول این رزمایش گفت: در این مرحله از رزمایش 1402 رزمایش نیروی زمینی ارتش، انتقال چهار نفره زمینی و هوایی یک تیپ، دو لشکر و یک ستاد منطقه ای به محل رزمایش داریم که اولین بار است که این اقدام قابل توجه به طور همزمان با این ابعاد و گستردگی انجام می شود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در این رزمایش دو گردان هواپیمای بدون سرنشین و نیروی هوابرد و جمعی از مهندسان نیز حضور دارند و تعداد تیم های حاضر در این رزمایش نسبت به رزمایش سال گذشته دو برابر شده است. دو یگان تهاجمی متحرک، تیپ هایی با انواع موشک ها نیز در این رزمایش حضور دارند و از آنها استفاده کرده ایم.

وی با اشاره به آماده سازی بالگردهای هوانیروز برای این رزمایش گفت: در رزمایش 1402 نیروی زمینی ارتش 200 فروند بالگرد در قالب ناوگان بالگردی ارتش شرکت کردند. از توان هلیکوپترها برای انجام اقدامات عملیاتی مناسب بهره ببرید.

امیر سرتیپ نعمتی تصریح کرد: تمامی تجهیزات به کار رفته در این رزمایش دارای قابلیت گردش، هوشمند، حس و شبکه بودن است و با توجه به ارتقای توان و افزایش برد تسلیحات، در این رزمایش شاهد خواهیم بود. یک نمایش جدید در سطح نیرو، ما یک ارتش زمینی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این گردان های حمله سیار از موشک های ضد تانک با برد 3 کیلومتر استفاده می کردند اما امروز گردان های سیار حمله نزاجا آنها مجهز به موشک های ضد زره هوشمند با حداقل برد 8 کیلومتر هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.