افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

تجهیزات نیروی زمینی ارتش برای جنگ های آینده مناسب است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 135124
تجهیزات نیروی زمینی ارتش برای جنگ های آینده مناسب است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ نوزر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه اولین همایش فرماندهی و مدیریت جنگ آینده اظهار داشت: فناوری ها روز به روز تغییر می کنند و به سرعت بیشتر فناوری ها، فناوری ها و تجهیزات جدید تولید شده در دنیا در خدمت هستند. نیروهای مسلح در آغاز تولید […]

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ نوزر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه اولین همایش فرماندهی و مدیریت جنگ آینده اظهار داشت: فناوری ها روز به روز تغییر می کنند و به سرعت بیشتر فناوری ها، فناوری ها و تجهیزات جدید تولید شده در دنیا در خدمت هستند. نیروهای مسلح در آغاز تولید آن.

امیر سرتیپ نعمتی افزود: جنگ دوره ها و نسل های زیادی را پشت سر گذاشته است و در نسل یا دوره ششم جنگ هستیم که مبتنی بر فناوری است. به این معنا، فرماندهی و مدیریت نیز با توجه به تغییرات تجهیزات و فناوری ها، یعنی نوع تغییر می کند استخدام تجهیزات و فناوری های جدید به طور طبیعی تغییر می کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: این همایش اعلام می کند که نیاز داریم فرماندهی و مدیریت ما در جنگ های آینده متناسب با نوع جنگ، تجهیزات و ساختاری باشد که اساساً جنگ را تشکیل می دهد.

وی خاطرنشان کرد: این همایش مقالات بسیاری را در سطح ملی گرد هم آورد. بیاورید و اساتید برجسته نظامی و غیرنظامی که در زمینه مدیریت صاحب نظر هستند به عنوان ارزیاب های دقیق این مقالات را بررسی می کنند.

امیر نعمتی افزود: در نیروی زمینی ارتش مراکز آموزشی فرهنگی و تخصصی داریم. نتیجه کنفرانس فرماندهی و مدیریت در جنگ های آینده مجدداً در دانشکده ها و مراکز فرهنگی و تخصصی ما در سال 1367 برگزار می شود. Th سال 87 مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرد و به نوع رویکرد آموزشی ما در مراکز تخصصی تبدیل می شود. در پایان و پس از آموزش، این موارد به صورت عملی در تمرینات مورد ارزیابی قرار می گیرند.

و افزود: در واقع یک یک فرآیند و رسوبی که از دانش این همایش ایجاد می شود در این مقالات در مراکز مختلف فرهنگی آموزشی ما توسط معلمان مختلف اعم از معلمان دوران دفاع مقدس و معلمانی که در حوزه مدیریت و فرماندهی هستند مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت. سایر سازمان ها و دانشگاه ها و سپس این مقالات به متون آموزشی تبدیل می شوند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به این سوال که آیا تجهیزات نیروی زمینی ارتش برای جنگ های آینده مناسب است، اظهار داشت: ما در نیروی زمینی ارتش نوع تجهیزات جنگ های آینده را مشخص کرده ایم. از این نظر تیم ما باید دارای 4 جزء دقیق، هوشمند، شبکه گرا و نقطه گرا باشد.

وی ادامه داد: بر روی هر کدام از این موارد مطالعات زیادی انجام شده و در 5 سال گذشته وارد این موضوع شده ایم. یعنی تجهیزاتی که ما در نیروی زمینی استفاده می کنیم و به این نیرو می آوریم مطابق با جنگ های آینده تعریف می شود.

امیر نعمتی افزود: این تیم ها نیاز به راهنمای عملیاتی هم دارند یعنی برای تکمیل آنها ابتدا باید مشخصات جنگ های آینده را مشخص کنیم. آمار ما می پرسیم این ویژگی ها از دیدگاه ما یا از دید دیگران در کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای چگونه است؟

وی افزود: علاوه بر این باید مشخص می‌کردیم که جنگ‌های آینده چه نوع جنگ‌هایی خواهد بود و بر این اساس تیم را ساماندهی و در قالب طرحی به مقام معظم رهبری ارائه کردیم و به تصویب شورای عالی رسید. مقام معظم رهبری. از در این راستا جلسات متعددی در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شده و این طرح هم اکنون در حال اجراست.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حال وارد کردن تجهیزات به نیروی زمینی هستیم که دارای چهار مولفه اصلی است و باید تجهیزاتی را که در گذشته داشتیم ارتقا دهیم تا توانمندی های ذکر شده را داشته باشند و در حال کار هستیم. بر این اساس.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجهیزات نیروی زمینی ارتش قطعا برای جنگ های آینده مناسب است و اگر اینطور نباشد فرماندهی و مدیریت جنگ های آینده بی معناست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.