افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
1

تجلی رویکردهای اقتصادی دولت در لایحه بودجه. ایرانیان حق دارند با وسایل نقلیه غیر ملی رانندگی کنند.

  • کد خبر : 397286
تجلی رویکردهای اقتصادی دولت در لایحه بودجه. ایرانیان حق دارند با وسایل نقلیه غیر ملی رانندگی کنند.

به گزارش بازار، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید نیل فروشان و روز جهانی نابینایان گفت: با تسلیت مجدد دولت در حادثه معدن طبس، تدابیری برای رفع معضل این حادثه اتخاذ شده است. اسکان بازماندگان پس از حادثه معدن طبس، واحدهای مسکونی در اختیار خانواده های […]

به گزارش بازار، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید نیل فروشان و روز جهانی نابینایان گفت: با تسلیت مجدد دولت در حادثه معدن طبس، تدابیری برای رفع معضل این حادثه اتخاذ شده است. اسکان بازماندگان پس از حادثه معدن طبس، واحدهای مسکونی در اختیار خانواده های این عزیزان قرار می گیرد.

وی افزود: با تلاش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، احکام مستمری بگیران، قربانیان و بازماندگان حادثه طبس صادر شد که مبلغ 1200 میلیون تومب به عنوان غرامت به آنها تعلق می گیرد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: رایزنی ها در خصوص بدهی بانکی این عزیزان و همچنین پیگیری های رسیدگی به عدالت در حال انجام است.

دولت لایحه بودجه را در موعد مقرر به مجلس ارائه می کند

سخنگوی دولت گفت: آخرین نکته ای که باید به شما بگویم این است که در هفته گذشته کار اصلی دولت بررسی و بررسی کلیات لایحه بودجه 1404 بود که با جلسات فشرده صبح و بعدازظهر دولت بررسی کلی پروژه بودجه و مصوبات مربوط به بخشهای مختلف را در دستور کار خود قرار داد. امیدواریم دولت بتواند لایحه بودجه 1404 را در موعد مقرر به مجلس تقدیم کند.

رویکردهای اقتصادی دولت در لایحه بودجه منعکس خواهد شد

وی ادامه داد: به هر حال رویکردهای اقتصادی دولت در لایحه بودجه منعکس خواهد شد و امیدواریم لایحه بودجه با حداقل تغییرات به تصویب مجلس برسد و دولت بتواند در سال آینده کشور را با انضباط مدیریت کند. برنامه ریزی کنید.

مردم ایران باید حق تردد با ماشین غیر ملی داشته باشند.

مهاجرانی با اشاره به اصل حمایت از تولید خودرو داخلی گفت: نباید فراموش کرد که مردم ایران باید حق رانندگی با خودروی غیرداخلی را داشته باشند.

وی ادامه داد: تقاضای معوقه ای برای واردات خودروهای خارجی داریم، البته این روند از هم اکنون آغاز شده است. اگرچه بحث خودروهای فرسوده زیاد است که آیا این خودروها با شأن مردم ایران سازگاری دارند یا خیر، اما پاسخ این است که تقاضا برای واردات خودروهای سه یا چهار ساله کارکرده وجود دارد و دولت در حال حذف است. موانع، بنابراین قانون واردات خودرو نیز مطرح است، اما بحث حفظ کرامت مردم ایران نیز مطرح است.

در حال تکمیل…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.