افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین با استفاده از باندهای بولینگر؛ هدف قیمت کجاست؟

  • کد خبر : 19918
تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین با استفاده از باندهای بولینگر؛  هدف قیمت کجاست؟

یک معامله گر معروف تحلیلی ارائه کرد که بیان کرد قیمت بیت کوین در حرکتی نادر که فقط یک بار در هر چرخه نصف شدن اتفاق می افتد، آماده شکستن یکی از باندهای بولینگر است. گزارش کردن کوین تلگرافیک معامله گر معروف بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کند که بیت کوین به لطف شکستن […]

یک معامله گر معروف تحلیلی ارائه کرد که بیان کرد قیمت بیت کوین در حرکتی نادر که فقط یک بار در هر چرخه نصف شدن اتفاق می افتد، آماده شکستن یکی از باندهای بولینگر است.

گزارش کردن کوین تلگرافیک معامله گر معروف بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کند که بیت کوین به لطف شکستن یک خط روند ساده، یک صعود تاریخی را تجربه خواهد کرد. Titan of Crypto در یک پست توییتر در 5 می، سیگنال صعودی نادری را در اندیکاتور Bollinger Bands نمودار ماهانه بیت کوین نشان داد.

500 میلیون رایگان Baby Dodge
فقط با ثبت نام در Bitland Exchange 500 میلیون جایزه سگ بچه دریافت کنید!


ثبت نام

شکست غیرقابل توقف قیمت بیت کوین

در حال حاضر، نوسانات قیمت بیت کوین در بازه های زمانی مختلف به طرق مختلف بر احساسات بازار تأثیر می گذارد. اگرچه تحلیلگران در مورد جهت کوتاه مدت قیمت نامطمئن هستند، اما یک اجماع کلی وجود دارد که با نزدیک شدن به نصف شدن، بازار صعودی برای بیت کوین پیش رو است.

با این حال، برای پیش‌بینی روند قیمت، نگاهی به چرخه‌های نصف‌سازی قبلی، به‌ویژه نوسانات آن مفید است. می توانید نظرات سایر تحلیلگران بازار از جمله بنجامین کوهن را در اینجا بخوانید.

همانطور که Titan of Crypto اشاره می کند، باندهای Bollinger در بازه زمانی ماهانه در حال آماده شدن برای تکرار سناریوی شکستی هستند که فقط یک بار در هر چرخه اتفاق می افتد.

در دو مثال قبلی (2016 و 2019)، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، بیت کوین به قسمت بالایی کانال بولینگر (قسمت زرد) نفوذ کرد و سود قابل توجهی را تجربه کرد.

تجزیه و تحلیل نمودار قیمت بیت کوین با استفاده از باندهای بولینگر
نمودار قیمت بیت کوین؛ بازه زمانی ماهانه – منبع: توییتر

باند بولینگر یک شاخص کلیدی در بازه های زمانی مختلف است. این باندها حول یک میانگین متحرک ساده 20 دوره ای (SMA) حرکت می کنند که به عنوان خط وسط عمل می کند و دو انحراف استاندارد بالا و پایین آن نیز یک کانال را تشکیل می دهند. می توانید مقاله را بخوانید “نحوه استفاده از باند بولینگر در تحلیل بازاررا بخوانید

لازم به ذکر است که این باندها با نوسانات و اتفاقات خاص بازار گسترش و انقباض پیدا می کنند. هنگامی که قیمت به یکی از این باندها می رسد یا می شکند، اغلب توجه معامله گران را به خود جلب می کند.

در حال حاضر، نمودار ماهانه بیت کوین نشان می دهد که قیمت در تلاش برای شکستن خط وسط SMA است که در صورت تایید، می تواند شاهد تکرار بازارهای صعودی قبلی باشد. Titan of Crypto در توییتی آن را یک “شکست غیرقابل توقف” توصیف کرد و گفت:

ارز دیجیتال BTC در آستانه شکستن خط پایه باند ماهانه بولینگر خود است. و هنگامی که این اتفاق می افتد، اولین هدف (قسمت سبز در نمودار بالا) اجتناب ناپذیر است.

قابل ذکر است که این امر بیت کوین را به 63500 دلار می رساند.

لازم به ذکر است که هدف قیمت مذکور (63500 دلار) ممکن است در سال آینده نزدیک به رویداد نصف شدن محقق شود.

بیت کوین در نقطه بحرانی

ماه گذشته، جان بولینگر، خالق اندیکاتور باندهای بولینگر، استدلال کرد که بیت کوین در یک نقطه حساس در بازه زمانی روزانه قرار دارد.

در آن زمان، قیمت در حال آزمایش مجدد خط وسط باند بولینگر (SMA) به عنوان سطح حمایت بود. با این حال، در حال حاضر، قیمت به سمت باند بالا حرکت می کند.

نمودار قیمت بیت کوین بازه زمانی روزانه
نمودار قیمت بیت کوین فریم روزانه – منبع: Bitstamp

در همین حال، CryptoCon، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال اظهار داشت حتی با وجود کاهش اخیر قیمت بیت کوین، این بار وضعیت Bollinger Band مانند قبل دست نخورده باقی مانده است. او اضافه کرد:

اصلاحات بزرگ همیشه پس از رسیدن قیمت به باند بالایی و شکستن آن اتفاق می‌افتد. باند بالایی هنوز 35790 دلار است.

نمودار قیمت بیت کوین 3 هفته بازه زمانی
نمودار قیمت بیت کوین 3 هفته ای منبع: توییتر
این مقاله تنها ترجمه تحلیل منبع خبری است و به هیچ وجه خرید، فروش یا سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را توصیه نمی کند.

اما این فقط یک نکته است و تحلیل های دیگری وجود دارد که اهداف کاهشی را برای قیمت بیت کوین پیش بینی می کند. برای مثال می توانید این تحلیل را از گلاسنود ببینید یا نگاهی به این نکات کلان اقتصادی و تاثیر آن بر قیمت بیت کوین بیندازید.

نظر شما در مورد ادامه روند قیمت بیت کوین چیست؟ آیا با پیش‌بینی‌های این تحلیلگران با گروه بولینگر موافق هستید؟



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-05-07 12:00:40

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.