افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

تجدید میثاق میهمانان سی و هشتمین اجلاس سران وحدت اسلامی با آرمان های امام خمینی (ره)

  • کد خبر : 369141
تجدید میثاق میهمانان سی و هشتمین اجلاس سران وحدت اسلامی با آرمان های امام خمینی (ره)

به گزارش ایرنا سی و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی صبح روز پنجشنبه (29 شهریور 1403) با حضور «مسعود مزکیان» رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی عصر پنجشنبه در مراسم تجدید میهمان سی و هشتمین اجلاس سران وحدت اسلامی با آرمان های امام خمینی (ره) اظهار […]

به گزارش ایرنا سی و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی صبح روز پنجشنبه (29 شهریور 1403) با حضور «مسعود مزکیان» رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی عصر پنجشنبه در مراسم تجدید میهمان سی و هشتمین اجلاس سران وحدت اسلامی با آرمان های امام خمینی (ره) اظهار داشت: امروز اگر نخواهیم گرفتار تخلف شویم. اصول و چنگ زدن به شاخه ها، باید مسئله فلسطین را بررسی کنیم. باید یه حرکتی انجام بدی وحدت بزرگتر از این است که امروز در جنوب لبنان شیعیان به خاطر سنی ها کشته می شوند؟

سید حسن خمینی افزود: ما بی دلیل می گوییم دعوای شرعی داریم. مبارزه برای ماست! اگر امام موفق شد به این دلیل است که نفس خود را زیر پا گذاشته است.

پاسدار آستان مقدس امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امیرالمومنین می فرمایند اگر جامعه ای این کار را انجام دهد در آستانه نابودی است.

سید حسن خمینی ادامه داد: ما متدینین معمولاً اینگونه عمل می کنیم. ما معمولا خود را با مسائل جزئی خوشحال می کنیم. این ما نیستیم که هلاک می شویم، اسلام نابود می شود.

وی افزود: کسی که دشمنش پشت درهای خانه اش است و برای ناسوت و خداشناسی می جنگد، باید دشمن خود را بشناسد، یکی از مهم ترین عوامل از دست دادن هویت نفس است.

سید حسن گفت: اگر امام موفق شد، به خاطر این است که نفس خود را زیر پا گذاشته است. ابتدا باید این داستان را حل کنیم. یک قدم بردارید و حرکت کنید. شرط دوم «عقل» است. بیایید قدرت خرد را حفظ کنیم. بیا با هم حرف بزنیم و مشورت کنیم.

یادگار فرزند امام ادامه می دهد: اگر نزدیک به 2 میلیارد مسلمان از درد زانو زده اند و نمی توانند به چهره پیامبر(ص) نگاه کنند که عده ای در فلسطین جنایت می کنند، به این دلیل است که «اراده خدا» ندارند. ” امروز هیچ مشکلی در جهان اسلام مهمتر از مشکل غده متعفن رژیم صهیونیستی نیست.

سید حسن خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) امیدوار است که ما دلهایمان را به هم نزدیک کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.