افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

تجاوز به همکلاسی معلول توسط دانش آموز نقاشی! / به پدرم گفتم نمی فهمم چه کابوس دارم!

  • کد خبر : 406184
تجاوز به همکلاسی معلول توسط دانش آموز نقاشی! / به پدرم گفتم نمی فهمم چه کابوس دارم!

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت پسر معلولی به نام آرش آغاز شد. این پسر 27 ساله که به همراه پدرش به پلیس مراجعه کرده بود در کلاس نقاشی از یکی از همکلاسی هایش شکایت کرد. وی در توضیح ماجرا گفت: من اهل ناتوانی جسمی من رنج می کشم و سال ها […]

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت پسر معلولی به نام آرش آغاز شد. این پسر 27 ساله که به همراه پدرش به پلیس مراجعه کرده بود در کلاس نقاشی از یکی از همکلاسی هایش شکایت کرد.

وی در توضیح ماجرا گفت: من اهل ناتوانی جسمی من رنج می کشم و سال ها در خانه می مانم. این موضوع باعث افسردگی من شد تا اینکه در کلاس نقاشی که به پیشنهاد پدرم نزدیک خانه مان افتتاح شد ثبت نام کردم. از آنجایی که به سختی می توانم حرکت کنم، خوشحال شدم که در کلاس نقاشی که نزدیک خانه ما بود شرکت کردم. طی چند جلسه با یکی از هنرجویان نقاشی به نام شاهین که او هم سن من بود دوست شدم. پدر و مادرم به من امید داده بودند که بعد از سال ها دوستی پیدا کرده ام. رابطه من با شاهین هبا صمیمی بود و شب ها با هم چت می کردیم اما او گاهی اوقات شوخی های بی ربطی می کرد. اما آنقدر خوشحال بودم که با او دوست شدم و از تنهایی بیرون آمدم که متوجه منظورش نشدم.

وی ادامه داد: یک بار آرش بعد از کلاس نقاشی مرا به خانه اش دعوت کرد اما در آنجا مرا در دام سیاه انداخت و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. وقتی به خانه برگشتم و ماجرا را برای پدرم تعریف کردم شوکه شدم، اما او حقیقت را نفهمید. نزد آرش رفت و از او خواست که مرا اذیت نکند و رابطه اش را با من ادامه دهد. اما پس از این هشدار، رفتار آرش بدتر شد. او در خیابان دو ضربه به من زد و مرا به گوشه خلوتی برد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. حتی یکی از همسایه ها این ماجرا را دید.

انکار جنایت سیاه

با این شکایت آرش شناسایی و دستگیر شد اما به جرم خود اعتراف نکرد.

با تایید پزشکی قانونی کودک ناتوان، پرونده به بند ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

پسر معلول در اولین جلسه پژوهشی به توضیح ماجرا پرداخت و گفت: همکلاسی ام یک بار در خانه و دو بار در خیابان مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. افتخار افشای آن را از بین می برد. این اتفاق روی روحیه ام تاثیر منفی گذاشته و بیشتر از قبل افسرده شده ام. حاضر نیستم یک لحظه از خانه بیرون بروم.

متهم با حضور در برابر قضات اتهام را نپذیرفت اما قضات دادگاه از شاهدی که آرش به دادگاه ارائه کرده بود خواستند آنچه را که دیده است شرح دهد.

این مرد گفت: من در همسایگی خانه پدری آرش زندگی می کنم و شاهین را هم می شناختم که پسر محلی بود. یک بار شاهین را دیدم که بچه معلولی را در خیابان کتک می زند. سعی می کرد آرش را به کوچه ای ببرد اما کی. اعتراض کرد و گفت با هم دوست هستند و شوخی می کنند. بدون اینکه متوجه ماجرا باشم آنجا را ترک کردم.

با اظهارات این شاهد، متهم لب به اعتراف گشود و به جرم سیاه پوست اعتراف کرد.

او ابراز پشیمانی کرد و گفت می دانم اشتباه کردم.

در پایان جلسه تحقیقات مقرر شد پسر شرور در دادگاه محاکمه شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.