افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

تجاوز به دختر 15 ساله توسط شوهر عمویش + جزئیات

  • کد خبر : 333521
تجاوز به دختر 15 ساله توسط شوهر عمویش + جزئیات

به گزارش گروه جنایی رکنا، پنجم مهرماه 96 پدری با چهره ای نگران وارد دادگاه کیفری یک تهران شد و مدعی شد دختر 15 ساله اش توسط یکی از بستگانش مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است. به این ترتیب تیمی از ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی شعبه سوم دادگاه […]

به گزارش گروه جنایی رکنا، پنجم مهرماه 96 پدری با چهره ای نگران وارد دادگاه کیفری یک تهران شد و مدعی شد دختر 15 ساله اش توسط یکی از بستگانش مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

به این ترتیب تیمی از ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی شعبه سوم دادگاه کیفری یک تهران برای دستگیری عامل این اقدام شیطانی وارد عمل شدند.

پدر این نوجوان به ماموران گفت: دو روز پیش دخترم پیش من آمد و به من گفت که شهرزاد 41 ساله که شوهر خاله اش است یک سال است که او را مورد آزار و اذیت قرار می دهد.

در این هنگام، کارآگاهان جوان 15 ساله را مورد بررسی قرار دادند و او گفت: شوهر خاله ام در همان ساختمان ما زندگی می کند و مدتی با من تلفنی صحبت می کرد و علاقه نشان می داد و به من گفت که دوستش دارد. او این را دوست دارد، تا زمانی که به زور از من سوء استفاده می کند.

این نوجوان ادامه داد: پس از گذشت یک سال از آزار و اذیت او با تهدیدهایش، خسته شدم و تصمیم گرفتم با در میان گذاشتن این موضوع با خانواده ام از شر شوهر عمه ام خلاص شوم و او نیز به سزای اعمالش برسد.

در این زمان تیمی از ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران در ساعت 6:30 هشتم مهرماه با حضور در منزل متهم در جنوب تهران موفق به دستگیری متهم شدند.

اینکه متهم در همان تحقیقات اولیه به آزار جنسی یک دختر 15 ساله اعتراف کرد!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.