افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

تجاوز به دختر جوان توسط پسر پولدار در اتاق زیر شیروانی منزلش در شمال تهران / مجازات اعدام نقض شد

  • کد خبر : 303046
تجاوز به دختر جوان توسط پسر پولدار در اتاق زیر شیروانی منزلش در شمال تهران / مجازات اعدام نقض شد

به گزارش رکنا، پسر بی ام و سوار، متهم به تجاوز به دختری در اتاق زیر شیروانی خود، پس از نقض دستور اجرا دوباره در دادگاه یک پرونده جنایی در استان تهران در حال رسیدگی است. متهم که مردی فوق ثروتمند است پس از شکایت زنی جوان از وی تجاوز او دستگیر شد. شکایت این […]

به گزارش رکنا، پسر بی ام و سوار، متهم به تجاوز به دختری در اتاق زیر شیروانی خود، پس از نقض دستور اجرا دوباره در دادگاه یک پرونده جنایی در استان تهران در حال رسیدگی است.

متهم که مردی فوق ثروتمند است پس از شکایت زنی جوان از وی تجاوز او دستگیر شد.

شکایت این مرد ثروتمند یک سال پیش به پلیس تحویل داده شد. زن جوان به ماموران گفت: روز حادثه برای رفتن به پزشک از خانه خارج شدم، در بین راه پسری با خودروی بی ام و بسیار لوکس جلوی من ایستاد و از من خواست سوار خودرویش شوم. قبول نکن. گفت شماره تلفن را بگیر و با من تماس بگیر. شماره اش را به من داد اما تا زمانی که از مطب خارج نشدم با او تماس نگرفتم. وقتی منتظر ماشین بودم، دیدم مرد BMW هنوز آنجاست. میخواستم آنلاین تاکسی بگیرم ولی گوشیم شارژی نداشت. او با اصرار مرا به سمت ماشین برد تا به من شارژر بدهد. رسیدیم جلوی خانه اش. برایم یک شارژر و یک لیوان آب میوه آورد. وقتی آب میوه را خوردم، حالم بد شد و بیهوش شدم.

این دختر ادامه داد: نیمه بیهوش بودم که مرد جوان به من تجاوز کرد. در آن حالت قدرتی برای مقاومت نداشتم، التماس کردم که مرا رها کند، اما فایده ای نداشت و وقتی به هوش آمدم مرا زد و از خانه بیرونم کرد.

از آنجایی که پزشکی قانونی تاثیرات حمله بر زن جوان را تایید کرده بود، مرد جوان پولدار دستگیر شد. وی گفت: اتهام را قبول ندارم، تجاوز جنسی در کار نبوده و دختر با میل خود به خانه من آمده است. ما خیلی وقت بود که با هم رابطه داشتیم. چندین بار در خانه و یک بار در خانه مادرم با او رابطه جنسی داشتم. دعوای ما از آنجا شروع شد که دختر مدعی شد که یک گوشواره را گم کرده است. او گفت که گوشواره هایش 100 میلیون تومان است. وقتی حرفش را قبول نکردم از من شکایت کرد.

هرچند مرد جوان منکر اتهام شد، اما شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران او را به اعدام محکوم کرد.

این حکم مورد اعتراض قرار گرفت و دیوان عالی کشور به دلیل حضور زن جوان در اتاق زیر شیروانی مرد ثروتمند، این رای را باطل و پرونده را به دادگاه موازی ارجاع داد و این جوان به زودی مجددا محاکمه می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=303046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.