افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

تجاوز به خواهر شوهرش توسط داماد شرور / حکم اعدام تایید شد

  • کد خبر : 296063
تجاوز به خواهر شوهرش توسط داماد شرور / حکم اعدام تایید شد

به گزارش رکنا، مهر 1400 نوجوانی به نام سمیرا به همراه پدرش به اداره اطلاعات رفت و در شکایتی گفت: چند روز پیش پدر و مادرم برای شرکت در جشن عروسی به شهرستان رفتند اما مرا رها کردند. ” و خواهر کوچکترم چون باید به مدرسه می رفتند ما را با خود نمی بردند و […]

به گزارش رکنا، مهر 1400 نوجوانی به نام سمیرا به همراه پدرش به اداره اطلاعات رفت و در شکایتی گفت: چند روز پیش پدر و مادرم برای شرکت در جشن عروسی به شهرستان رفتند اما مرا رها کردند. ” و خواهر کوچکترم چون باید به مدرسه می رفتند ما را با خود نمی بردند و برای اینکه در خانه تنها نمانند ما را به خانه خواهر بزرگترم میترا که تازه آمده بود بردند. متاهل. .

یک روز وقتی از مدرسه برگشتم متوجه شدم خواهرم در خانه نیست و به خرید رفته است. خواهر کوچکم از خستگی وارد اتاق شد و خوابید، در همان زمان خواهر شوهرم به من نزدیک شد و چند دقیقه بعد متوجه شدم که او قصد دارد مرا آزار دهد. وقتی مقاومت کردم مرا زد و مجبورم کرد. من قرار گرفتن در معرض بیماری کرد سپس مرا تهدید کرد که در این مورد با کسی صحبت نکنم.

پس از اظهارات سمیرا، وی با دستور قضایی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان این سازمان در گزارشی پس از بررسی شاکی اعلام کردند که این نوجوان علاوه بر آزار و اذیت ضربه خورده است و اثرات آن به وضوح قابل مشاهده است.

بدین ترتیب نادر 30 ساله بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت. وی در بازجویی‌ها این اتهام را رد کرد. تجاوز اما با توجه به شواهد موجود تفهیم اتهام شد و پرونده به بند ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

در دادگاه چه گذشت؟

در ابتدای جلسه پدر سمیرا روی صحنه آمد و گفت: وقتی از شهر برگشتیم با بچه ها رفتیم و آنها را به خانه بردیم اما خیلی زود متوجه شدیم که سمیرا حال خوبی ندارد. ابتدا فکر می کردیم از کسالت و ناراحتی است، اما وقتی دیدم مدام بهانه می گیرد و گریه می کند، خواستم به دختر بزرگم زنگ بزنم و ببینم در زمان غیبت ما چه خبر است، اما سمیرا اصرار داشت که این کار را نکنیم. و همین باعث کنجکاوی ما شد و وقتی پیگیر شدیم و اصرار کردیم بالاخره گفت که اتفاق وحشتناکی برایش افتاده است و حالا برای نادر مجازات سختی می طلبیم.

سپس سمیرا در جایگاه قرار گرفت و گفت: روز واقعه عجیب نادر با چاقو به سمت من آمد و مرا به خواسته های شیطانی خود تسلیم کرد. خواهرشوهرم باید اعدام بشه

پس از آن نادر در جایگاه قرار گرفت و گفت: سمیرا سال هاست در کاراته فعالیت می کند. او روز حادثه برای رفتن به خانه دوستش با خواهرش درگیر شد. وقتی دیدم همسرم را می زند عصبانی شدم و او را زدم.

قاضی از متهم پرسید: اما پزشکی قانونی موضوع سوءاستفاده را تایید کرده است، توضیح شما چیست؟

متهم پاسخ داد: من به زور با سمیرا وارد رابطه نشدم. به این سمت متمایل شده بود.

قاضی گفت: پس چرا شکایت کردی؟

متهم گفت: بعد از عروسی ما خانواده همسرم مقداری پول از من قرض کرده بودند و چون نتوانستند آن را پس بدهند فکر می کنم این بازی را شروع کردند تا بدهی خود را از بین ببرند و من را به دردسر بیاندازند.

پس از پایان اظهارات متهم، قضات وارد دادگاه شدند و با توجه به شواهد موجود در پرونده و گزارش پزشکی قانونی متهم را به اعدام محکوم کردند.

پس از صدور حکم، نادر به نتیجه اعتراض کرد و پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور فرستاده شد و قضات دادگاه پس از بررسی دقیق پرونده، حکم صادره را تایید کردند و نادر روی چوبه دار قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=296063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.