افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

تجارت جنسی با زنان / 346 سال زندان برای یک انگلیسی

  • کد خبر : 247287
تجارت جنسی با زنان / 346 سال زندان برای یک انگلیسی

به گزارش رکنا، تحقیقات پلیس یورکشایر غربی در انگلیس برای شناسایی اعضای این باند خطرناک از سال 2018 آغاز شد. زمانی که 8 زن به کلانتری رفتند و اسرار این باند را فاش کردند. اظهارات این زنان که پلیس از آنها به عنوان زنان شجاع یاد می کند نشان می دهد که اعضای این باند […]

به گزارش رکنا، تحقیقات پلیس یورکشایر غربی در انگلیس برای شناسایی اعضای این باند خطرناک از سال 2018 آغاز شد. زمانی که 8 زن به کلانتری رفتند و اسرار این باند را فاش کردند.

اظهارات این زنان که پلیس از آنها به عنوان زنان شجاع یاد می کند نشان می دهد که اعضای این باند با فریب و فریب دختران را به دلیل تجاوز و آزار جنسی خشونت آمیز مورد حمله قرار داده اند. تجارت جنسی سوء استفاده می کردند. پلیس همچنین متوجه شد که اعمال وحشتناک این باند بین سال های 1999 تا 2012 رخ داده است و 8 زنی که آنها را گزارش کرده اند از دوران نوجوانی واهمه داشتند که در این باند مشارکت داشته باشند.

پلیس که تحقیقات خود را برای شناسایی متخلفان جنسی آغاز کرده بود، اولین اعضای این باند را در سال 1397 دستگیر کرد. با ادامه تحقیقات ابعاد وحشتناک فعالیت این باند نیز شناسایی شد تا جایی که پلیس از این باند با عنوان ” هیولاها.” در نهایت 24 نفر از اعضای این باند در عملیاتی به نام “Tor Way” در شمال کرکلیز شناسایی و دستگیر شدند. همه آنها در دسامبر 2020 متهم و بین سالهای 2022 تا 2024 محکوم شدند. دادگاهی در انگلیس اعلام کرد که اعضای این باند کودکان و نوجوانان انگلیسی را برای اهداف پلید خود بازاریابی می کنند.

بر اساس گزارش مقامات انگلیسی، در میان آنها مردی وجود دارد که آزار جنسی او به حدی است که باور جنایات او را دشوار می کند. آنها به تجاوز جنسی، سوء استفاده جنسی و قاچاق دختران در شهرهایی مانند بتلی و دیوزبری متهم شده اند. سه نفر از اعضا به دلیل آنچه پلیس یورکشایر غربی به عنوان “تجاوز کاملاً رسوایی” توصیف کرد به بیش از 30 سال زندان محکوم شده اند. بر اساس این گزارش، متهمان اصلی آصف علی ۵۳ ساله، محمد طوسیف حنیف ۳۹ ساله، علی شاه ۳۸ ساله، مشین ندات ۳۸ ساله، سرفراز میراف ۳۸ ساله، محمد نظام ناصر ۳۸ ساله هستند. سال و امیرعلی حسین 45 ساله.

سخنگوی پلیس انگلیس درباره جنایات آصف علی 53 ساله گفت: جنایات او به حدی تکان دهنده است که به سختی می توان باور کرد که انسانی این اعمال را علیه انسان دیگری انجام دهد. او در 14 مورد تجاوز جنسی و آزار جنسی مجرم شناخته شده است. سخنگوی پلیس گفت: آصف نیز مانند سایرین قربانیان جوان خود را کالاهایی درمانده می دید که باید مورد استثمار و تجارت قرار گیرند. وی افزود: اما این نوجوانان مانند بزرگسالان جنگیدند و اعضای این باند را مجبور به پاسخگویی به جنایات خود کردند. آنها شجاعانه شواهدی را ارائه کردند و تحقیقات و محاکمه ها را در مسیر درست به نتیجه رساندند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.