افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

تبیین کمک های مردم ایران در حمایت از مقاومت.

  • کد خبر : 409387
تبیین کمک های مردم ایران در حمایت از مقاومت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرزندان رهبر انقلاب پس از ابلاغ سلام حضرت آیت الله خامنه ای، شهادت یحیی السنوار را در برابر نماینده حماس در تهران تبریک و تسلیت گفتند. ایشان در این دیدار همچنین با اشاره به بیانیه اخیر حضرت آیت الله خامنه ای مبنی بر کمک به مردم فلسطین و لبنان، […]

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرزندان رهبر انقلاب پس از ابلاغ سلام حضرت آیت الله خامنه ای، شهادت یحیی السنوار را در برابر نماینده حماس در تهران تبریک و تسلیت گفتند.

ایشان در این دیدار همچنین با اشاره به بیانیه اخیر حضرت آیت الله خامنه ای مبنی بر کمک به مردم فلسطین و لبنان، به تبیین کمک های مردمی ملت ایران پرداختند و کمپین ملی «ایران در همبستگی» را نمونه ای از این کمک ها برای همراهی با رزمندگان برشمردند. و مردم مقاوم فلسطین و لبنان.

نماینده نهضت مقاومت اسلامی فلسطین با تشکر از حمایت مردم و دولت ایران از مقاومت، حمایت های ویژه رهبر انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و از این حمایت ها تشکر کرد و از فرزندان رهبر انقلاب خواست. ابلاغ سلام گرم رزمندگان مقاومت در فلسطین و غزه به حضرت آیت الله خامنه ای.

هیچ احساس پوچی در جهت مقاومت وجود ندارد
آقای خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران در تشریح وضعیت رهبری مقاومت فلسطین پس از شهادت سنور اظهار داشت: ایشان در دوران حیات خود و قبل از شهادت سازوکاری برای رهبری مقاومت طراحی کرده بودند. به طوری که در غیاب او، کار از غذا نمی خورد حالا کار به همان روال انجام می شود. این ابتکار توسط ایشان صورت گرفت و اکنون نیز با وجود شهادت ایشان خللی در رهبری مقاومت دیده نمی شود.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران افزود: اکنون با وجود اینکه رهبران شناخته شده مقاومت در لبنان و فلسطین به شهادت رسیده اند، اما کار توسط قشر دیگری از مسئولان و فرماندهان در حال انجام است.رودخانه ای که اتفاقا حتی رژیم صهیونیستی هم آن را نمی شناسد و این به یک بحران برای رژیم تبدیل شده است. اکنون می بینید که نیروهای حزب الله چگونه در میدان جنگ عمل می کنند و فشارها را بر رژیم تشدید کرده اند. حیفا در مناطق مرکزی سرزمین های اشغالی مانند کریات شمونه در نزدیکی مرز مورد حمله رزمندگان مقاومت قرار گرفته است.

قدومی با اشاره به اینکه سازمان رزمی حماس در نوار غزه زنده و فعال است، افزود: عملیات جبلیه که در شمال نوار غزه انجام شد و باعث کشته شدن چند تن از نظامیان رژیم صهیونیستی شد، توسط بخشی از نیروهای رژیم صهیونیستی انجام شد. نیروهای مقاومت که بعد از عملیات الاقصی جذب سازمان مقاومت شده اند.

* دشمن در دشمنی به هیچ جنبه انسانی احترام نمی گذارد.
آقای قدومی با اشاره به تلاش مقاومت برای کاهش آلام مردم در نوار غزه گفت: مقاومت علاوه بر میدان جنگ، تمام توان دیپلماتیک و سیاسی خود را برای حل مشکلات مردم به میدان آورده است. تا جایی که می توانم

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران نیز با اشاره به اوضاع نابسامان انسانی در نوار غزه، تصریح کرد: گذرگاه رفح به طور کامل مسدود است و کمک های بشردوستانه و بشردوستانه تنها از طریق دو گذرگاه تحت کنترل به نوار غزه می رسد. رژیم، که به طور جدی ناکافی است. قبل از جنگ نیاز روزانه مردم با هزار کامیون و تریلر در روز تامین می شد و اکنون با توجه به شرایط جنگی منطقه این تعداد به چهل کامیون رسیده است.

آقای قدومی گفت: اگرچه مردم صبور و پایدار هستند اما از نظر وضعیت معیشتی و شرایط انسانی شرایط بسیار سخت است. دشمن در دشمنی خود به هیچ جنبه انسانی، حقوقی و سیاسی احترام نمی گذارد و تمامی زیرساخت های شهری را ویران کرده است. اصولا عملیات توفان الاقصی نیز به همین دلایل انجام شد.

نماینده نهضت مقاومت اسلامی فلسطین در تهران در بخشی دیگر از این دیدار با اشاره به بینش ضد انسانی مسئولان رژیم صهیونیستی به معنای انسانیت زدایی از مردم گفت: مسئولان نظام واقعاً معتقدند در اعماق دلشان که خداوند در انسان صهیونیست حلول کرده است و به همین دلیل فقط صهیونیست ها انسان هستند و انسان های دیگر خارج از صهیونیسم!

* دوران آمریکا به پایان رسیده است
آقای قدومی همچنین به برخی اخبار مبنی بر مذاکرات آتش بس از سوی مقامات آمریکایی اشاره کرد و گفت: وزیر امور خارجه آمریکا با خوشحالی از شهادت سنور گفت که در زمان شهادتش امکان توافق وجود نداشت و اکنون می توانیم به توافق برسند. او نمی داند که سنوار زنده بوده و هنوز هم زنده است. آمریکایی ها تصور می کنند اکنون فرصت خوبی برای پایان دادن به مقاومت است، اما خدای ناکرده این اتفاق نیفتد. دوران آمریکا به پایان رسیده است.

قدومی در پایان این دیدار با تشکر از حضور فرزندان رهبر انقلاب در دفتر نمایندگی جنبش حماس در تهران گفت: عمر دشمن کوتاه و نابودی آن نزدیک است. این جنایات ناشی از بحرانی است که از این منطقه بر دشمن وارد شده است. به یاری خدا در میدان هستیم و می مانیم. خداوند آیت الله خامنه ای را حفظ کند. به مبارزان مقاومت در فلسطین و غزه درودهای گرم بفرستید.

در پایان این دیدار فرزندان رهبر انقلاب کتاب یادبود جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در تهران امضا کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.