افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

تبلت بازی ردمی با پردازنده سری اسنپدراگون 8 در راه است

  • کد خبر : 389378
تبلت بازی ردمی با پردازنده سری اسنپدراگون 8 در راه است

Redmi یکی از زیرمجموعه های شیائومی تبلت Redmi Pad Pro را در ماه می 2024 در چین معرفی کرد.این تبلت با تراشه نسل 2 اسنپدراگون 7S عرضه شد و به عنوان قدرتمندترین تبلت ردمی تا به امروز شناخته می شود. با این حال، بر اساس اطلاعات جدیدی که در شبکه اجتماعی Weibo توسط یک منبع […]

Redmi یکی از زیرمجموعه های شیائومی تبلت Redmi Pad Pro را در ماه می 2024 در چین معرفی کرد.این تبلت با تراشه نسل 2 اسنپدراگون 7S عرضه شد و به عنوان قدرتمندترین تبلت ردمی تا به امروز شناخته می شود. با این حال، بر اساس اطلاعات جدیدی که در شبکه اجتماعی Weibo توسط یک منبع معتبر منتشر شده است، Redmi در حال کار بر روی یک تبلت بازی با تمرکز بر عملکرد و قدرت پردازش بسیار بالاتر است. این خبر حکایت از توسعه تبلت جدید و قدرتمندتری از این برند دارد که با تراشه های سری Snapdragon 8 به بازار عرضه می شود.

تبلت بازی ردمی در حال توسعه است

طبق گزارشی که در آگوست 2024 منتشر شد، منبعی به نام DCS فاش کرد که Redmi در حال کار بر روی یک تبلت پرچمدار با صفحه نمایش LCD و طراحی جمع و جور است. در آن زمان این دستگاه در مرحله نمونه سازی بود و انتظار می رود در سال 2025 به طور رسمی رونمایی شود. DCS نیز اخیراً در پست جدیدی در Weibo ادعا کرد که این تبلت به طور ویژه برای بازی طراحی شده است و از تراشه های سری Snapdragon استفاده خواهد کرد تعهد Redmi به ارائه محصولی متمرکز بر اجرای بازی های سنگین و عملکرد بالا در محیط های گرافیکی پیچیده.

قدرت پردازشی بالاتر نسبت به سری شیائومی پد 7

از نظر عملکرد، انتظار می‌رود تبلت گیمینگ جدید ردمی از تبلت‌های پرچم‌دار سری Pad 7 شیائومی قدرتمندتر باشد. تراشه های پردازشی 8 و نسل سوم اسنپدراگون 8 به ترتیب. این تبلت ها به صفحه نمایش 11.16 اینچی LCD مجهز خواهند شد.

از آنجایی که ردمی قصد دارد در زمینه تبلت های گیمینگ نیز جدیت بیشتری داشته باشد، می توان انتظار داشت که تبلت گیمینگ این برند با تمرکز بر عملکرد بالا، رقیبی جدی برای محصولات گیمینگ برندهای دیگر از جمله تبلت گیمینگ نوبیا با نام Red Magic باشد. . نوا. این تبلت با صفحه نمایش 10.9 اینچی، نسخه پیشرو اسنپدراگون 8 نسل 3 (نسخه پیشرو) و باتری 10100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی به تازگی در چین ارائه شده است. قیمت این دستگاه در چین 3999 یوان (تقریباً 565 دلار) است.

جزئیات بیشتر در راه است

تبلت گیمینگ جدید Redmi احتمالا به یکی از انتخاب های محبوب برای علاقه مندان به بازی تبدیل خواهد شد. با توجه به اینکه این دستگاه به تراشه سری اسنپدراگون 8 مجهز خواهد شد، انتظار می رود در اجرای بازی های سنگین و برنامه های گرافیکی پیچیده عملکردی بی نقص داشته باشد. اگرچه هنوز تمامی جزئیات این محصول منتشر نشده است، اما با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی آن، اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی و سبک طراحی آن فاش خواهد شد.

سری Redmi و K80

در کنار تبلت بازی، ردمی در حال توسعه سری گوشی‌های هوشمند K80 است که شامل مدل‌های Redmi K80e، Redmi K80 و Redmi K80 Pro می‌شود. و اسنپدراگون 8 به ترتیب نسل چهارم. انتظار می رود این سریال در نوامبر 2024 در چین عرضه شود.

نتیجه گیری

ورود ردمی به دنیای تبلت های گیمینگ با تجهیز دستگاهی به تراشه های قدرتمند سری اسنپدراگون 8 نشان دهنده عزم این برند برای رقابت با دیگر سازندگان بزرگ در بازار تبلت های گیمینگ است. با توجه به تجربه موفق ردمی در تولید تبلت های قدرتمند و پرفروش، این احتمال وجود دارد که تبلت گیمینگ جدید این برند در بازار جهانی نیز مورد استقبال قرار گیرد. علاقه مندان به دنیای بازی و فناوری باید منتظر اخبار بیشتری از این محصول هیجان انگیز باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.