افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

تبادل با موضوع مذاکره!| حرکت به سمت بالا همراه با ترس و لرز.

  • کد خبر : 374809
تبادل با موضوع مذاکره!| حرکت به سمت بالا همراه با ترس و لرز.

سومیا شورابی; بازار: سومین روز از مهرماه با افزایش تقریبی 36595 واحدی شاخص کل به پایان رسید و این شاخص به سطح دو میلیون و 152 هزار واحد افزایش یافت. در بازار دیروز ارزش معاملات خرد مانند روز گذشته تقریباً 5.274 میلیارد تومان ثبت شد. همچنین از نظر ورودی و خروجی نقدی نیز در مجموع […]

سومیا شورابی; بازار: سومین روز از مهرماه با افزایش تقریبی 36595 واحدی شاخص کل به پایان رسید و این شاخص به سطح دو میلیون و 152 هزار واحد افزایش یافت.

در بازار دیروز ارزش معاملات خرد مانند روز گذشته تقریباً 5.274 میلیارد تومان ثبت شد. همچنین از نظر ورودی و خروجی نقدی نیز در مجموع 415 میلیارد تومان توسط افراد حقیقی وارد بازار شد.

بازار

با پیشی گرفتن موفقیت آمیز شاخص کل بورس از نقطه دو میلیون و 100 هزار واحدی و حمایت غالب گروه های اصلی بازار، شاهد شتاب روند صعودی و بهبود چشمگیر جریان تقاضا هستیم. در کل بازار، بررسی ها نشان می دهد که بازار به زودی با چالش های جدی مواجه خواهد شد و شاخص تا محدوده 2 میلیون و 150 هزار واحد در سمت عرضه در بازار تقویت می شود، بر این اساس شرایط برای تازه واردان به ویژه در صف های خرید فعلی و با چشم انداز کوتاه مدت، فعلا مناسب تلقی نمی شوند. شایان ذکر است که بازار در این شرایط نمی تواند در مسیر واقعی خود حرکت کند، به دلیل دستکاری طولانی مدت و محدودیت در دامنه نوسانات سهام، سرمایه گذاران و فعالان بازار اعتماد چندانی به روند فعلی ندارند کمتر فعال واقعی را ببینیم که به بازار اطمینان کامل داشته باشند.

کارشناسان معتقدند بی توجهی مسئولان جدید به این موضوع در جایی که نباید تاثیر منفی خواهد داشت. در دوره گذشته فرصت های زیادی برای عادی سازی چرخه معاملات بورس وجود داشت که به دلیل سهل انگاری و بورس از دست رفت. از ترس می لرزید. و محدودیت به جایگاه واقعی خود نمی رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.