افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

تا 60 سالگی می توانم مدال بیاورم!

  • کد خبر : 121740
تا 60 سالگی می توانم مدال بیاورم!

آفتاب نیوز: مراسم تجلیل از مدال آوران هیئت ورزشی ایران در بازی های آسیایی 2022 هانگجو با همکاری کمیته ملی المپیک و شهرداری تهران در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد. شهربانو منصوریان دارنده مدال برنز بازی های آسیایی هانگزو در حاشیه این مراسم گفت: خیلی خوب است که اینگونه مسابقات در زمان بازگشت […]

آفتاب نیوز:

مراسم تجلیل از مدال آوران هیئت ورزشی ایران در بازی های آسیایی 2022 هانگجو با همکاری کمیته ملی المپیک و شهرداری تهران در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

شهربانو منصوریان دارنده مدال برنز بازی های آسیایی هانگزو در حاشیه این مراسم گفت: خیلی خوب است که اینگونه مسابقات در زمان بازگشت ورزشکاران از مسابقات و خستگی برگزار شود. مراسم هایی که در شهر ما و تهران برگزار می شود همیشه زمان زیادی برای تحویل جوایز ما می برد و به همین دلیل از مسابقات خسته نمی شویم اما این افتخارات ما را خسته می کند.

وی در پاسخ به این سوال که شما همیشه یکی از مخالفان این نوع شناخت هستید و چند روز پیش کلیپی را در اینترنت منتشر کردید، آیا همچنان این نظر را حفظ می کنید؟، گفت: بله، وقتی به مسابقات جهانی می رویم. و ما به آسیا می رویم، سپس به پاداش امیدواریم. مثلاً من رفتم و مدال طلای یونیورسیاد را گرفتم، قبلا طلای این مسابقات 70 سکه بود، اما الان سکه را از من گرفتند و حالا به ما جایزه نمی دهند. من هم زندگی و خرج دارم، وقتی برای مسابقه 6 ماه در اردو هستم درآمدی ندارم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است برای انتخابات شورای اسلامی ثبت نام کند، آیا این موضوع جدی است یا انصراف خود را اعلام کرده است؟، گفت: برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی ثبت نام کردم اما چون برادرم ال در انتخابات ثبت نام کرد. ، کنار کشیدم

وی در پاسخ به این سوال که برای کسب مدال طلا به هانگژو رفتید اما مدال تان برنز بود، آیا از نتایج راضی بودید؟، گفت: من و خواهرم در هانگزو یک مدال نقره و یک مدال برنز گرفتیم. من 5 مدال طلای جهان، سه مدال طلای آسیایی، چهار مدال طلای جام جهانی، یک مدال طلای یونیورسیاد و… دارم.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی هانگژو در پاسخ به این سوال که برای افزایش موفقیت بانوان و در نتیجه حضور بیشتر بانوان در هیات ها چه می توان کرد، گفت: در بسیاری از رشته هایی که به بازی های آسیایی اعزام می شوند، در بسیاری از رشته هایی که بانوان حضور دارند، چه می توان کرد؟ مانند شنا و … به دلیل شرایط لباس نمی توانند در مسابقات شرکت کنند.

اگر این مشکلات نبود مطمئن باشید رتبه ما در بازی های آسیایی بالاتر می رفت اما باز هم خیلی خوب بودیم و حتی ووشو هم خیلی خوب کار کرد. ابتدا کشتی گیران و سپس ووشو نتایج خوبی کسب کردند. در بازی های آسیایی هانگزو رفتیم و با حریف الهه صحبت کردیم تا با حجاب بازی کند، لباس هایمان را به او دادیم و او با حجاب کامل بازی کرد، اما متاسفانه پخش زنده نبود. خیلی از ورزشکاران هستند که مثل شهربانو منصوریان دیده نشدند، چرا دیده نشدند؟

چون بازی های آنها انجام نشده است. چرا شهربانو منصوریان را دیدی؟ چون فیلم سفر تا سکو پخش شد و برنامه احسان علیخانی پخش شد و ما را دیدند. اگر این برنامه ها نبود من را در شهرم نمی دیدی. وقتی بحث فوتبالیست ها مطرح شد، نگفتیم چرا بازیکنان فوتبال بیشتر دریافت می کنند. ما می گوییم فوتبالیست ها وارد جام جهانی شده اند و شما به آنها اجازه ورود به ماشین را داده اید! پس چرا آن را به ما نمی دهید؟ لااقل گواهینامه خودروی داخلی به ما بدهید نه خارجی.

منصوریان در ادامه صحبت های خود گفت: من قبلا فوتبال بازی کرده ام، بعد از ترک این رشته چون رشته ام المپیکی نبود مطمئن باشید برای حضور در المپیک به یک زمین المپیک می روم. اگر از نظر سنی مشکلی وجود نداشته باشد در حال حاضر 37 سال سن دارم و تا 60 سالگی می توانم مدال بیاورم.

وقتی وارد اردوی تیم ملی شوم مسابقه می دهم و بعد درستم می کنند. من با ووشوکاران 17 تا 22 ساله مسابقه می دهم و به مقام اول می رسم. وقتی مربیان ما در جلسات وزارت ورزش حاضر می شوند از آنها می پرسند که آیا شهربانو منصوریان نمی خواهد استعفا دهد تا جوان تر به مسابقات برود؟ خب سوال من این است که یک جوان باید مرا شکست دهد و اعزام شود.

برای جام جهانی آمریکا به عنوان سه خواهر انتخاب شدیم اما برای تیم ملی نه. ما مسابقه داده ایم و آنها ما را درست کرده اند. من سه گزینه دادم و درست شدم. هرچه جلوتر بروم از نظر تجربه شرایطم بهتر می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.