افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

تا پایان فصل دیگر مصاحبه ای انجام نمی دهم.

  • کد خبر : 204470
تا پایان فصل دیگر مصاحبه ای انجام نمی دهم.

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، علیرضا بیرانوند پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: شاید امروز هیچکس از من انتظار نداشت چنین گلی بزنم اما به هر حال با بی توجهی خودمان به آن رسیدیم. شکست خوردیم و این برد را به هواداران، کادر فنی و بازیکنان تیم آلومینیوم […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، علیرضا بیرانوند پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: شاید امروز هیچکس از من انتظار نداشت چنین گلی بزنم اما به هر حال با بی توجهی خودمان به آن رسیدیم. شکست خوردیم و این برد را به هواداران، کادر فنی و بازیکنان تیم آلومینیوم تبریک می گویم.

وی در ادامه افزود: من جسارت زیادی دارم که اینجا عذرخواهی کنم. به هر حال این اتفاقات می افتد و گاهی این اهداف به نتایجی می رسد که از دسترس مردم عادی خارج است. در کل بازی خوبی انجام دادیم و ناراحتی من این است که بازی خوبی انجام دادیم و با وجود این بازی خوب شکست خوردیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که اشتباهاتش باعث شکست قرمزها در خانه آلومینیوم اراک شد، خاطرنشان کرد: این آخرین مصاحبه من تا پایان فصل خواهد بود! می دانم که هر بار که صحبت می کنم دشمنانی پیدا می کنم و امروز هم خوشحالم که دشمن هستم. امروز می خواستم به تیمم کمک کنم، اما نتوانستم.

بیرانوند یادآور شد: گلی که امروز زدم در هر لیگی اتفاق می افتد. بعد از بازی امروز شاید به من حاشیه بدهند اما خدایی هم دارم که همیشه کمکم کرده و در لحظات سخت برگشتم.

وی با اشاره به پیشرفت بازی آلومینیوم اراک – پرسپولیس تصریح کرد: بازی امروز در دستان ما بود و از چپ و راست پاس هایی به دروازه آلومینیوم داشتیم. اولین بار است که می بینم تیم اراکی اینقدر با آلومینیوم زحمت می کشد.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: نیم فصل دوم شروع شده و خیلی ها دوست دارند ما را کنار بگذارند اما با بازی خوبی که انجام دادیم به روند خوب خود ادامه می دهیم. من مشتاقانه منتظر این تیم هستم و با باز شدن پنجره چند بازیکن به تیم ما اضافه خواهند شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.