افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

تایید SEC معاملات گزینه های بیت کوین ETF BlackRock

  • کد خبر : 371236
تایید SEC معاملات گزینه های بیت کوین ETF BlackRock

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) معاملات گزینه های ETF بیت کوین بلک راک در نزدک را تایید کرد و به صندوق اجازه داد تا تحت نماد IBIT معامله کند. به گزارش اسمارتک نیوز، این تایید گام مهمی در جهت توسعه ابزارهای مالی مرتبط با بیت کوین و ارزهای دیجیتال است. تایید SEC […]

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) معاملات گزینه های ETF بیت کوین بلک راک در نزدک را تایید کرد و به صندوق اجازه داد تا تحت نماد IBIT معامله کند.

به گزارش اسمارتک نیوز، این تایید گام مهمی در جهت توسعه ابزارهای مالی مرتبط با بیت کوین و ارزهای دیجیتال است.

تایید SEC معاملات گزینه های بیت کوین ETF BlackRock

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به نزدک اجازه داده است تا سهام و گزینه های مربوط به صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین بلک راک (ETF) را فهرست و معامله کند.

در اطلاعیه ای به تاریخ 20 سپتامبر (30 شهریور)کمیسیون SEC معاملات گزینه های iShares Bitcoin Trust (iShares Bitcoin Trust) را تحت نماد IBIT در نزدک تایید کرده است. بر اساس اطلاعات نزدک، این صرافی امکان معامله گزینه های بیت کوین (BTC) را فراهم کرده است.به نحوی» سایر گزینه های ETF و این معاملات مشمول قوانین مشابهی خواهند بود.

در اطلاعیه SEC آمده است:

گزینه های IBIT به صورت فیزیکی تسویه خواهند شد و قراردادهای اختیار معامله آمریکایی خواهند بود.

این کمیسیون اعلام کرد که گزینه های IBIT در استانداردهای فهرست اولیه و پیوسته این بورس گنجانده خواهد شد. استانداردهای عرضه اولیه بورس شامل این شرط است که اوراق بهادار زیر یک گزینه فهرست شده “شامل تعداد قابل توجهی از سهام نگهبانی باشد و به طور گسترده در دسترس باشد و به طور فعال معامله شود.”

منبع: SEC
منبع: SEC

آیا تاییدیه های بیشتری در راه است؟

هنوز مشخص نیست که آیا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده فهرست و معامله گزینه ها را در سایر ETF های بیت کوین اسپات در سایر صرافی های ایالات متحده در آینده نزدیک تایید خواهد کرد یا خیر. اریک بالکناس (اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ ETF، در X (توئیتر سابق) پیش بینی کرد که درخواست های بیشتری ممکن است “به زودی تایید شود.”

وی بیان کرد:

این تنها یک مرحله از تأیید است. دفتر کنترل کننده ارز (OCC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) آنها همچنین باید آن را قبل از اینکه رسماً در فهرست قرار گیرد تأیید کنند. دو نهاد دیگر جدول زمانی مشخصی ندارند، بنابراین مشخص نیست چه زمانی تایید خواهند شد. با این حال، این یک گام بزرگ برای تغییر موضع SEC است.

در 5 آگوست (14 اوت)، حجم معاملات بیت کوین ETF IBIT به بیش از 875 میلیون دلار دریافت و مجموع تمام ابزارهای سرمایه گذاری لحظه ای بیت کوین از مرز 1.3 میلیارد دلار Nasdaq نیز درخواستی را برای اجازه دادن به معامله اختیارات برای ETF نقطه اتریوم به SEC ارسال کرده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-22 09:09:27

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.