افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

تایید 1700 راننده سرمایه در سامانه سپند برای ارائه سرویس مدارس

  • کد خبر : 366247
تایید 1700 راننده سرمایه در سامانه سپند برای ارائه سرویس مدارس

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از تایید 1700 راننده شهر تهران برای ارائه سرویس مدارس در سامانه سپند خبر داد. به گزارش ایسنا، شادی مالکی در جلسه شورای ترافیک شهر تهران با تشریح اقدامات سازمان تاکسیرانی شهر تهران برای بازگشایی مدارس گفت: برای سامانه سپند که ویژه دانش آموزان خدمات رسانی است، امسال 186 شرکت […]

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از تایید 1700 راننده شهر تهران برای ارائه سرویس مدارس در سامانه سپند خبر داد.

به گزارش ایسنا، شادی مالکی در جلسه شورای ترافیک شهر تهران با تشریح اقدامات سازمان تاکسیرانی شهر تهران برای بازگشایی مدارس گفت: برای سامانه سپند که ویژه دانش آموزان خدمات رسانی است، امسال 186 شرکت برای ارائه خدمات در تهران که از این تعداد 75 شرکت تایید شد و 1800 راننده در سامانه ثبت نام و 1700 راننده تایید شدند.

وی افزود: بر اساس تعاملی که با بسیاری از مدارس داشتیم، تخصیصاتی در حوزه خدمات مدارس انجام شد و لیست پیمانکاران مجاز آموزش و پرورش ارائه شد و آنها نیز این فهرست را به مناطق خود ابلاغ کردند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: در حوزه سرویس مدارس دو بستر رسمی و غیررسمی برای ارائه خدمات وجود دارد: بستر رسمی از طریق سامانه سپند و بستر غیررسمی پیمانکارانی که به صورت مستقل در این زمینه فعالیت می کنند. در سال های اخیر مقرر شد پیمانکارانی که در سکوی آزاد کار می کنند، رانندگان و خودروهای خود را در سامانه سپند ثبت کنند تا هم نرخ مصوب شورای خدمات مدارس رعایت شود و هم برای این دسته از پیمانکاران برچسب صادر شود. تا پلیس راهنمایی و رانندگی از آنها پیروی کند و همچنین برای رانندگانی که خارج از این سکو کار می کنند قانون را اجرا کند.

ملکی تاکید کرد: برای آن دسته از والدینی که در بستر سپند تعیین تکلیف نشده اند پیامکی ارسال شد تا با مراجعه به مدرسه از خدمات سرویس مدرسه در بستر سامانه سپند استفاده کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.