افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

تایید نکردن برخی افراد در انتخابات امیدوارکننده است – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 188024
تایید نکردن برخی افراد در انتخابات امیدوارکننده است – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج ضمن تسلیت ایام وفات حضرت زینب (س) .س) وی بیان کرد: این بانوی بزرگ اسلام عمر پربرکت خود را در راه زنده نگه داشتن حق و احکام دین سپری کرد و با پشتکار بی نظیری در […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج ضمن تسلیت ایام وفات حضرت زینب (س) .س) وی بیان کرد: این بانوی بزرگ اسلام عمر پربرکت خود را در راه زنده نگه داشتن حق و احکام دین سپری کرد و با پشتکار بی نظیری در عرصه های مختلف نقش فردی و اجتماعی یک زن مسلمان دغدغه مند را متجلی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بر لزوم مشارکت بیشتر بانوان در عرصه های مختلف تاکید کرد و تصریح کرد: بر خلاف شعارها و صحبت هایی که مطرح می شود، رهبر معظم انقلاب در نقش حضرت زینب(س)س) اشاره و تاکید می کنند که تمام حرکات و رفتارهای ما در زندگی باید زینبی باشد. حضرت زینب(س)س) در مقابل حملات بیگانگان با روش تبیین چهره دشمن را نشان داد و او را رسوا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی گفت: دختر امیرالمومنین(ع)به) در کربلا حتی در حساس ترین لحظات هم نگذاشت حجاب و عفافش خدشه دار شود. او با افشای زندگی گذشته یزید، او را تحقیر کرد و نشان داد که قدرت یزید باطل است و سرنوشت سختی در انتظار اوست و در واقع نقاب ظالم را از تن بیرون کرد و اهداف قیام حسینی را بیان و جاودانه کرد.

دستاوردهای انقلاب را باید برای نسل کنونی حساب کرد

وی با اشاره به روزهای آتی پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن تبریک این ایام گفت: این نظام و کشور در طول سال های پس از انقلاب فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده و با توانمندی های بالای الهی خود به بیشماری روی آورده اند. تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و راه پیروزی را ادامه داده است که یکی از بهترین فرصت ها برای رفع تهدیدات دشمن و انتقال مفاهیم انقلاب دهه فجر است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: هدف از جشن انقلاب نباید فقط شادی و نشاط باشد، بلکه باید شیوه تبیین دستاوردها و اهداف انقلاب را به شیوه های نو برای نسل کنونی بیان کرد. نسل جوان ما باید بداند که انقلاب نعمتی است که نور امید را در دل مستضعفان جهان آورده و مقدمات تحقق وعده های الهی و حکومت مهدوی را فراهم کرده است.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: حرکت های شجاعانه امروز در یمن مدیون انقلاب است و یمن مظلوم همچنان با اقتدار به مقاومت خود ادامه می دهد و آمریکا و صهیونیست ها را سردرگم کرده است، به گونه ای که در این سال ها کسانی که هیچ ابزار و تجهیزاتی در اختیار نداشتند. آنها موشک های کروز دارند و در حال حاضر دریای سرخ را در اختیار دارند که نشان می دهد آنها کار خود را به خوبی انجام می دهند.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: ریشه انقلاب ما آموزه های قرآن کریم و مکتب اهل بیت است.به) بود؛ قرآن همواره ما را نسبت به حضور جریان باطل در برابر جریان حق گوشزد کرده و به ما آموخته است که جبهه حق در این عرصه چگونه باید عمل کند و ما از آن بهره مندیم. افسردگی ما از قرآن کریم سیاست های رفتاری خود را در قبال دشمنان و بیگانگان تنظیم و عمل می کنیم.

دشمنان متوجه شده اند که خیلی چیزها را از دست می دهند.

وی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه و استکبار دچار شوک شد و از همان لحظه دشمنی ها با انواع روش ها آغاز شد و تا امروز ادامه دارد. یکی از دشمنی هایی که دشمنان انقلاب در بهمن 1360 طراحی کردند این بود که قصد داشتند راه های ارتباطی شمال به تهران را کنترل کنند و کشور را دچار بحران کنند، از این رو در ششم بهمن ماه مردم آمل حمله کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با اشاره به نقش مهم مردم آمل در آن زمان و حماسه آفرینی در کنار تقدیم 40 شهید، اظهار داشت که با این حماسه جنگل های شمال برای همیشه پاکسازی شد. گوشت گرگ به ما داد تا بی رحم باشیم.

امام جمعه کرج بیان کرد: امروزه اگر چه دشمنان باید با استفاده از تسلیحات، تجهیزات و امکانات مادی که در اختیار دارند پیروز شوند، اما با بررسی وضعیت گذشته و حال خود به این واقعیت پی برده اند که شکست های سنگینی را متحمل می شوند. ایران همواره در عرصه های مختلف استکبار را به خشم می آورد و این اقدام را هر ساله در دهه فجر به ویژه در 22 بهمن تکرار می کند.

در دام دوگانگی های دروغین بیگانگان نیفتید

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به نقش مهم مردم در زنده نگه داشتن ایام الله دهه فجر تصریح کرد: هر چه حضور فعال و آگاهانه مردم بیشتر باشد این جریان کارآمدتر و موثرتر خواهد بود. در حال حاضر یکی از مصادیق مهمی که دشمنان انقلاب را به خشم می آورد، حضور پرشور در انتخابات اسفند است و موضوعی گسترده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با بیان اینکه این موضوع همه جانبه در مشارکت مردم در انتخابات موثر است و دشمن را عصبانی می کند که با طرح دوقطبی مانند رای دادن و رای ندادن باعث می شود انتخابات رونق نداشته باشد، اظهار داشت: این موضوع همه جانبه در انتخابات شرکت می کند.

امام جمعه کرج افزود: اما به فضل الهی خواهید دید که مردمی که دلشان برای ایران قوی است با تمام اراده پای صندوق های رای می روند و برگ زرین دیگری را در تاریخ این کشور ثبت می کنند. هر ایرانی غیور می داند که مشارکت مردم یکی از پایه های اقتدار کشور است و برای رسیدن به اهداف والای تمدنی که به سوی آن حرکت می کنیم باید در این رویداد سیاسی شرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نباید در دام دوگانگی های کاذبی که توسط بیگانگان و برخی جریان ها ایجاد می شود گرفتار شویم. استکبار جهانی به ویژه آمریکای خبیث همواره با جنگ های سخت و نرم در صدد برهم زدن امنیت کشور بوده و در روزهای آینده نیز با تهدیدهای شدید سعی در تضعیف مردم خواهد داشت، پس مراقب باشید که زمین نخورید. جلوی دشمن و روی زمین. او بازی نمی کند.

کاندیداها باید ارزش های اسلامی و انقلابی را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: گاه برخی به نهاد نظارتی اتهام می زنند تا مردم را ناامید کنند که در میدان دشمن بازی می کند، در حالی که آنها که سال ها مسئولیت داشتند، چندین سال اقتصاد را بر عهده داشتند و ایجاد کردند. چندین مشکل برای کشور حرف شما دوستانه با دشمن است، مراقب باشید در جهت دشمن حرکت نکنید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی گفت: برخی نیز القا می کنند که اگر فلان شخص یا جریانی مورد تایید قرار نگیرد، شرکت در انتخابات کاهش می یابد، در صورتی که بر خلاف نظر آنها عدم تایید برخی افراد یک امر باشد. مایه امید است و باعث ایجاد شور و نشاط انتخاباتی می شود، زیرا مردم این اطمینان را خواهند داشت که نهادهای مربوطه قانون را رعایت کرده اند و از کسی شکایتی ندارند.

امام جمعه کرج تاکید کرد: همه در هر جایگاهی که داریم مراقب باشیم در گفتار و کردار خود مردم را ناامید نکنیم بلکه با بیان دستاوردها و پیروزی های خود آنها را به مشارکت همه جانبه و پرشور تشویق کنیم. افرادی که وارد عرصه تبلیغات می شوند نیز باید مراقب ارزش های اسلامی و انقلابی باشند و به سایر نامزدها احترام بگذارند.

وی پیشنهاد کرد: نامزدها برای اثبات خود دیگران را تخریب نکنند و خدا و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و در مسیر قانون پیشروی کنند. افراد، زندگی شخصی، گذشته و موقعیت. گرفتن کاندیداها را در لحظات حساس بررسی کنید. باید افرادی در تراز انقلاب انتخاب شوند تا یاس و کوری دشمن را برانگیزند.

انتخابات پرشور امنیت ملی را تقویت می کند

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: این کرسی های مهم که با ریختن خون مردم مظلوم به دست آمده نباید در اختیار افراد کم ظرفیت و اختیار قرار گیرد. فداکار قرارداد. دشمنان در صدد تضعیف انتخابات هستند اما فراموش نکنیم که انتخابات پرشور با حضور همه جریان های معتقد به نظام و انقلاب موجب تقویت امنیت ملی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با بیان اینکه هرکس غیر از این بگوید و عمل کند نه تنها دوستدار ملت و کشور نیست، بلکه خائن به ملت و دین است، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که مصلی نماز جمعه کرج می تواند در جهت مشارکت بیشتر مردم گام بردارد. بدهید و توضیح دهید که از این نظر برنامه کوچک داوطلبان می توانند از این فضا برای اعلام برنامه های خود استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.