افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

تایید معاملات گزینه های ETF بیت کوین بلک راک

  • کد خبر : 371439
تایید معاملات گزینه های ETF بیت کوین بلک راک

به گزارش بازار، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در اطلاعیه ای در تاریخ 20 سپتامبر (30 شهریور) معاملات اختیار معامله صندوق بیت کوین Trust iShares را تحت نماد IBIT در صرافی نزدک تایید کرد. به عبارت دیگر، SEC به نزدک اجازه داده است تا قراردادهای اختیار معامله بیت کوین ETF BlackRock را فهرست […]

به گزارش بازار، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در اطلاعیه ای در تاریخ 20 سپتامبر (30 شهریور) معاملات اختیار معامله صندوق بیت کوین Trust iShares را تحت نماد IBIT در صرافی نزدک تایید کرد. به عبارت دیگر، SEC به نزدک اجازه داده است تا قراردادهای اختیار معامله بیت کوین ETF BlackRock را فهرست کرده و شروع به معامله کند.

بر اساس اعلام نزدک، این صرافی اجازه می دهد تا معاملات اختیار معامله ETF مذکور مانند معاملات اختیار معامله سایر ETFها انجام شود. معاملات اختیار معامله در این ETF تابع قوانین مشابهی است.

اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ در توییتر گفت که SEC احتمالا درخواست های بیشتری را در آینده تایید خواهد کرد. با این حال او توضیح داد:

این فقط یک مرحله تایید است. قبل از اینکه بتوانند به طور رسمی فهرست شوند، دفتر کنترل ارز (OCC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) نیز باید تأییدیه های خود را صادر کنند. این دو نهاد اصطلاح خاصی ندارند. بنابراین لحظه تایید یا رد آن مشخص نیست. با این حال، اکنون که SEC در نهایت آن را تایید کرده است. این یک قدم بزرگ است.

بسیاری از تحلیلگران مشتاقانه منتظر تایید معاملات نقدی مشتقات ETF بیت کوین بودند. با تایید این تراکنش ها، سرمایه گذاران باتجربه مشتقات نیز ممکن است جذب ETF های بیت کوین شوند. با توجه به عملکرد خوب این صندوق ها در سال 2024، احتمال این اتفاق زیاد است.

باید دید دفتر کنترل ارز (OCC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) چه زمانی تاییدیه های خود را صادر خواهند کرد. شایان ذکر است که قیمت بیت کوین ⮟ BTC: 62862.9 دلار در حال حاضر در محدوده 63000 دلار قرار دارد و در روز گذشته 0.6 درصد کاهش داشته است.

نمودار قیمت بیت کوین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.