افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

تایید صلاحیت ۴۹ کاندیدای دیگر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 187698
تایید صلاحیت ۴۹ کاندیدای دیگر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلیمانی در پیامی میلاد امیرالمومنین علی (ع) را تبریک گفت.به)بیان کرد: در مرحله دوم نظر شورای نگهبان اعلام می شود در باره احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای اسلامی دوازدهم: ۴۹ نفر دیگر از استان اصفهان به نامزدهای تایید صلاحیت شده پیوستند. وی ادامه داد: شورای نگهبان در مرحله اول 32 […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلیمانی در پیامی میلاد امیرالمومنین علی (ع) را تبریک گفت.به)بیان کرد: در مرحله دوم نظر شورای نگهبان اعلام می شود در باره احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای اسلامی دوازدهم: ۴۹ نفر دیگر از استان اصفهان به نامزدهای تایید صلاحیت شده پیوستند.

وی ادامه داد: شورای نگهبان در مرحله اول 32 نفر و اکنون 49 نفر دیگر را تایید کرد و پیش از این تعداد داوطلبان واجد شرایط در استان اصفهان 492 نفر بود که به 573 نفر افزایش یافت.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به تفکیک حوزه های انتخاباتی مردم مصوب شورای نگهبان که اخیرا تایید شده است، گفت: 24 نفر در حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویهکوهپایه ها، نسخه و گلهفردی از حوزه انتخابیه نایین و بانک خوروبیایک نفر از حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و بیماری کرونیک نفر از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل 2 نفر از حوزه خمینی شهر، 1 نفر از حوزه انتخابیه شاهین شهر، 2 نفر از حوزه شهرضا، 1 نفر از حوزه انتخابیه گلپایگان، 2 نفر از حوزه انتخابیه لنجان، 5 نفر از حوزه انتخابیه از سمیرم، 2 نفر از حوزه انتخابیه برای پرواز6 نفر از حوزه انتخابیه فلورجان و یک نفر از حوزه نطنز هستند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: تا 19 بهمن ماه که آخرین مهلت شورای نگهبان برای تایید صلاحیت تمامی داوطلبان است، احتمالاً تایید صلاحیت تعداد دیگری از داوطلبانی که در مرحله تایید صلاحیت از سوی استان تایید صلاحیت نشده اند یا احراز صلاحیت نشده اند. هیأت نظارت با همکاری هیأت نظارت مرکزی. ، مواجه خواهیم شد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.