افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
1

تاکید رهبری بر کمک به دولت وظیفه همه مردم و مسئولان است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 394332
تاکید رهبری بر کمک به دولت وظیفه همه مردم و مسئولان است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله احمد مراوی در دیدار وزیر کشور که با حضور استاندار جدید خراسان رضوی برگزار شد، از آمادگی این آستان مقدس برای همکاری با استانداری خراسان رضوی خبر داد. گفت: قدس رضوی بر اساس فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی «همکاری و کمک» به دولت ها را وظیفه خود می داند. […]

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله احمد مراوی در دیدار وزیر کشور که با حضور استاندار جدید خراسان رضوی برگزار شد، از آمادگی این آستان مقدس برای همکاری با استانداری خراسان رضوی خبر داد. گفت: قدس رضوی بر اساس فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی «همکاری و کمک» به دولت ها را وظیفه خود می داند. بنابراین با مقامات منتخب نظام جمهوری اسلامی و دولت مستقر باشد. همراهی، همکاری و همراهی خواهیم داشت، زیرا موفقیت شما را از آن خود و نظام اسلامی می دانیم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید موفقیت همه ماست؛ وی بیان کرد: ما این فرمایش مقام معظم رهبری را جدی و مهم می دانیم و معتقدیم هرکس در حوزه خود باید به این فرمایش مقام معظم رهبری عمل کند. از اجرا کنند

وی با بیان اینکه مدیریت شایسته استان خراسان رضوی می تواند مظهر مدیریت شایسته نظام اسلامی و حضور خیل عظیم زائران از سراسر کشور و جهان به مشهد مقدس برای زیارت باشد ادامه داد: حرم مطهر امام رضا.TO) اشاره کرد و گفت: خراسان رضوی از طریق تخت شریف امام رضا (TO) جایی بین بین المللی سالانه میلیون ها زائر از سراسر ایران و جهان به مشهد مقدس می آیند و اقدامات و مدیریت این استان می تواند در کشور و جهان منعکس شود. لذا مدیریت شایسته این استان مایه افتخار کشور است.

مروی تصریح کرد: حضور زائران از استان ها، کشورها، نژادها و ملیت های مختلف در مشهد مستلزم این است که این شهر و این استان در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و … نمونه باشد و این امر به نوعی تبلیغ برای مردم است. جمهوری اسلامی ایران و اداره آن انقلابی و اسلامی است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مدیریت استان خراسان رضوی می تواند الگو و الهام بخش سایر استان ها باشد، به استاندار جدید توصیه کرد: اکنون که توفیق خدمت رسانی به زائران و اهالی حضرت رضا (ع) است.TO) در استان مهم خراسان رضوی فراهم است; قدر فرصت خدمت و انتخاب نیروهای خود را بر اساس شایسته سالاری، تعهد، تجربه و کارآمدی بدانید. برای شما و همکاران محترمتان آرزوی موفقیت و موفقیت دارم.

وی افزود: استان خراسان رضوی پایتخت معنوی کشور و مزین به نام مقدس و مبارک حضرت رضا است.TO) از این نظر منحصر به فرد است. همه مسائل استان خراسان رضوی و شهر مشهد باید مورد بحث قرار گیرد تخت حضرت سامان مبارک باد استدلال ها (TO) باید مناسب این نام مقدس باشد.

مروی همچنین میلاد امام حسن عسکری را تبریک گفت.TO)گفت: سالروز میلاد امام عسکری(ع)TO) در روز معارفه استاندار جدید خراسان رضوی برای وی آرزوی خیر کرده و امیدواریم در دوران تصدی این مسئولیت منشا خدمات ارزنده و ماندگاری به این استان باشد.

مدیریت آستان قدس رضوی در پایان از زحمات یعقوبعلی نظری استاندار سابق خراسان رضوی قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: از زحمات ارزنده استاندار سابق و همکارانش که با محدودیت های موجود به استان خدمت کردند تقدیر و تشکر می کنم.

اسکندر مومنی وزیر کشور نیز در این دیدار با قدردانی از همکاری آستان قدس رضوی گفت: استان خراسان رضوی از توانمندی های بسیار بالایی برخوردار است که بزرگترین آن وجود حرم مطهر امام رضا (ع) است.TO) و حضور سالانه میلیونی زائران فرصت های خوبی برای رشد این استان فراهم کرده است.

در این دیدار غلامحسین مظفری استاندار خراسان رضوی نیز با تاکید بر اینکه دستورات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار ما است، گفت: آستان قدس رضوی و تخت شریف امام رضا (TO) سرمایه عظیم استان است و تمام تلاش خود را می کنیم تا خدمتگزار شایسته زائران، مجاوران و مردم شریف استان خراسان رضوی باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.