افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

تاکید رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری بر تسریع در روند اجرایی نهضت ملی مسکن

  • کد خبر : 179159
تاکید رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری بر تسریع در روند اجرایی نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری.محمد رزم وی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان از سیاست های دولت در زمینه تامین زمین و مسکن حمایت می کند، تصریح کرد: تامین مسکن یکی از نیازهای اساسی مردم به ویژه جوانان است که باید مسئولان و متولیان حوزه مسکن به آن توجه کنند. . وی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری.محمد رزم وی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان از سیاست های دولت در زمینه تامین زمین و مسکن حمایت می کند، تصریح کرد: تامین مسکن یکی از نیازهای اساسی مردم به ویژه جوانان است که باید مسئولان و متولیان حوزه مسکن به آن توجه کنند. .

وی افزود: سال هاست که مقام معظم رهبری موضوع تامین مسکن را جزو اولویت های کاری مسئولان قرار داده اند و همواره بر این موضوع به عنوان یکی از مصادیق امید آفرینی در جامعه تاکید داشته اند.

در مناطق محروم و کم برخوردار، موضوع تامین مسکن مردم باید با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

رزم خاطرنشان کرد: در مناطق محروم و کم برخوردار باید موضوع تامین مسکن مردم با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد و از پتانسیل کامل ساخت مسکن استفاده شود.

در درستان 40 نقطه حادثه خیز وجود دارد

رئیس کل دادگستری استان در ادامه به برخی از مشکلات استان در حوزه راه سازی اشاره کرد و اظهار داشت: 40 نقطه حادثه خیز در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که باید اعتبارات مورد نیاز برای اصلاح آن ها تعیین شود. .

وی گفت: اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ای و شهری تاثیر بسزایی در افزایش قابلیت های گردشگری و توسعه استان دارد.

مشارکت استان در طرح نهضت ملی مسکن از مرز 57 هزار واحد مسکونی گذشت

در این جلسه خدایا باقری مدیرکل راهداری و شهرسازی استان نیز با قدردانی از تعامل و همکاری دستگاه قضایی در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان خاطرنشان کرد: سهم استان چهارمحال و بختیاری در طرح نهضت ملی مسکن مسکن. جابجایی 57149 واحد مسکونی است. .

ثبت نام بیش از 95 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن

و افزود: تاکنون 95 هزار و 776 نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود 71 هزار نفر دارای فرم سبز (ج) و 35 هزار نفر واجد شرایط دریافت مسکن هستند.

باقری در ادامه درباره وضعیت راه های استان اظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن استان، پیشبرد پروژه های راهسازی باید عمدتاً از طریق احداث تونل انجام شود. این موضوع اعتبارات ویژه و بالایی می طلبد.

وی گفت: در حال حاضر 12 تونل به طول 14 کیلومتر در دست احداث داریم و در تلاش هستیم محورهای مواصلاتی شهرکرد به داران، شهرکرد به مسجد سلیمان و لردگان به ایذه را به محور چهار خطه تبدیل کنیم.

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.