افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

تاکید رئیس قوه قضائیه بر همکاری های فناورانه در قالب بازاریابی محصول

  • کد خبر : 122092
تاکید رئیس قوه قضائیه بر همکاری های فناورانه در قالب بازاریابی محصول

به گزارش بازار، حجت‌الاسلام محسنی آژه‌ای بر اساس تاکیدات و دستورات خود خطاب به دستگاه‌های ذی‌صلاح قوه قضائیه مسئول کمک به توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین استفاده از فناوری‌های نوین برای تسهیل و تسریع در اجرای عدالت شد. . خدمات رسانی به مردم، روز دوشنبه (24 آبان 1402) از چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو واقع […]

به گزارش بازار، حجت‌الاسلام محسنی آژه‌ای بر اساس تاکیدات و دستورات خود خطاب به دستگاه‌های ذی‌صلاح قوه قضائیه مسئول کمک به توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین استفاده از فناوری‌های نوین برای تسهیل و تسریع در اجرای عدالت شد. . خدمات رسانی به مردم، روز دوشنبه (24 آبان 1402) از چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو واقع در نمایشگاه بین المللی تهران بازدید کرد.

در این بازدید مشکل محور از بزرگترین رویداد فناوری نانو کشور، «دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با همراهی رئیس قوه قضائیه و تشریح اهمیت موضوع قرار گرفتن در معرض فناوری نانو و گستره فعالیت های فناوری نانو کشور، قدا ارائه شده است.

در این بازدید رئیس قوه قضائیه در غرفه های مختلف حضور یافت و از نزدیک در جریان پیشرفت دستاوردهای نانومقیاس که مزایای مهمی برای کشور و مردم در حوزه های مختلف صنعتی، پزشکی، ارتباطات، ارتش، کشاورزی، محیط زیست دارد، قرار گرفت. نفت و انرژی، همراه و با کارشناسان حوزه فناوری نانو کشور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

تسهیل و تسریع خدمات رسانی به مردم در زمینه های مختلف و رفع نیازهای روزمره آنان با صرفه ترین هزینه ممکن و جلوگیری از خروج ارز و همکاری های فناورانه بین شرکت های دانش و فعالان اکوسیستم نوآوری کشور در این مسیر. بازاریابی محصول از مهمترین محورهای مورد تاکید رئیس قوه قضائیه است که وی در جریان بازدید از غرفه های مختلف نمایشگاه فناوری نانو بود.

رئیس قوه قضائیه در این بازدید به معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور تاکید کرد: اقدامات و تمهیدات مناسب برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان و همچنین رفع موانع صادراتی شرکت های این حوزه انجام شود. .

رئیس قوه قضائیه همچنین به معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور خاطرنشان کرد: فهرستی از مشکلات شرکت های دانش بنیان در حوزه ثبت و مالکیت معنوی را برای بررسی و بررسی ارائه کند. وضوح.

وی در این بازدید تاکید کرد: باید اقدامات جامع و سنجیده ای برای معرفی محصولات و محصولات دانش بنیان از حوزه نانو به کارخانجات و بنگاه های صنعتی و تولیدی داخلی انجام شود زیرا به هیچ وجه برای ادارات و بنگاه های داخل کشور قابل قبول نیست. کشور، محصولی که دارای مدل پیشرفته داخلی و داخلی است و از نظر کیفیت و قیمت نسبت به مشابه خارجی برتری دارد، آن را نادیده می گیرند و مدل خارجی را تهیه و ابداع می کنند.

رئیس قوه قضائیه نیز در این بازدید در غرفه «محصولات توسعه فناوری با نوآوری جهانی» حضور یافت و از دفاتر مختلف آن بازدید کرد.

در این غرفه دستاوردهایی به نمایش گذاشته شد که در حوزه پزشکی و سلامت پیشرفت هایی را برای کشور به همراه دارد. از جمله این محصولات می‌توان به «پنسمان‌های پیشرفته نانو زخم»، «کیت‌های تشخیص سریع سرطان روده»، «سنسورهای پوشیدنی هوشمند برای تشخیص زردی کودکان»، «نانو پودرهای ترمیم‌کننده بافت استخوان» و «کپسول‌های ژلاتینی» اشاره کرد. برای بیماری های گوارشی.» “. انجام داد

رئیس قوه قضائیه در بازدید از این غرفه، دستاوردهای نانو حوزه پزشکی کشور را بسیار مهم توصیف و تقویت این بخش را در ارتباط با سلامت مردم برشمرد و گفت: تولید تجهیزات و تجهیزات ارائه خدمات پزشکی ارزانتر و راهکارهای درمانی موثرتر از اهداف حوزه نانوپزشکی این است که در گسترش و توسعه آن کوشاتر باشیم.

رئیس قوه قضائیه در ادامه بازدید از بزرگترین رویداد نانوی کشور از غرفه صنایع نانو نیز بازدید و از قسمت های مختلف این غرفه بازدید کرد. محصولات و تولیدات این بخش به طور گسترده در صنایع، نیروگاه ها، پتروشیمی ها و پالایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و تا حد زیادی کشور را از محصولات خارجی مشمول تحریم رها کرده و نرخ ارز را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

“سرامیک نسوز اتاق احتراق توربین های گاز نیروگاه ها”، “دستگاه تولید نانوالیاف صنایع پزشکی و ماسک های صنعتی”، “تولید پروانه یا قسمت تنظیم فشار توربین ها”، “دستگاه تصفیه و ضدعفونی هوا با کمک پلاسما”. “. فناوری» و «کاتالیزورهای صنعتی راهبردی» «نفت» از جمله محصولات و دستاوردهای این حوزه بود که در غرفه فناوری نانو به نمایش گذاشته شد.رئیس قوه قضاییه در بازدید از این غرفه اظهار داشت: اگرچه محصولات و دستاوردهای این حوزه به نمایش گذاشته شد. محصولات نانوفناوری از خروج ارزهای زیادی از کشور جلوگیری می کند، مهم ترین موضوع بحث استقلال سیاسی کشور است، دشمنان با تحریم و ممانعت از واردات محصولات نانویی سعی کردند استقلال سیاسی کشور را تضعیف کنند. وارد کشور شد، اما خدا را شکر با عزم و اراده جوانان و دانشمندان ما این حربه دشمنان خنثی شده است.

رئیس قوه قضائیه در بازدید از غرفه «دستگاه‌های تصفیه و ضدعفونی هوا با فناوری پلاسما» خاطرنشان کرد: آلودگی‌های ناشی از فعالیت‌های صنعتی و تولیدی در برخی از ایام سال زیان‌هایی را برای کشور به همراه دارد. بنابراین، تقویت بخش مربوط به دستگاه های تصفیه و ضد عفونی هوا با کمک فناوری پلاسما بسیار مهم است. رئیس قوه قضاییه همچنین تاکید کرد: بر اساس ظرفیت های قانونی موجود می توان کارخانه ها را ملزم به نصب دستگاه های تصفیه هوا کرد. موضوعی که قوه قضاییه نیز می تواند به عنوان یک موضوع حقوق عمومی پیگیری کند.

بازدید از غرفه دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین دستاوردهای نظامی-صنعتی در حوزه نانو از دیگر برنامه های رئیس قوه قضائیه در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو بود. «نخستین سامانه توزیع کلید کوانتومی فیبری که امنیت تبادل اطلاعات را افزایش می دهد» از جمله دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مبتنی بر نانو است که رئیس قوه قضاییه در جریان جزئیات این دستاورد قرار گرفت. از دیگر دستاوردهای این بخش نیز «لیزر فیبر مخصوص کارهای صنعتی و نظامی» بود که رئیس قوه قضائیه در غرفه مربوطه از آن بازدید کرد.

حجت الاسلام محسنی آژه ای در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو از غرفه شماره 26 شورای حل اختلاف ویژه بنگاه های نخبگان و دانش بنیان بازدید کرد و بر اهمیت صلح و سازش در دعاوی مرتبط با دانش تاکید کرد. مشاغل مبتنی بر و شرکت های نخبه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.