افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

تاکید بر توسعه همکاری بانک سینا و شرکت های فعال در بخش نفت و پتروشیمی

  • کد خبر : 192357
تاکید بر توسعه همکاری بانک سینا و شرکت های فعال در بخش نفت و پتروشیمی

به گزارش بازار به نقل از بانک سینا، این بانک با حضور و حضور موثر در پنجمین نمایشگاه حمایت از تولید ملی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، ضمن ارائه و عرضه جدیدترین محصولات و خدمات، به دنبال توسعه است. تعاملات پربار با شرکت های فعال در این زمینه ها از طریق ارائه خدمات […]

به گزارش بازار به نقل از بانک سینا، این بانک با حضور و حضور موثر در پنجمین نمایشگاه حمایت از تولید ملی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، ضمن ارائه و عرضه جدیدترین محصولات و خدمات، به دنبال توسعه است. تعاملات پربار با شرکت های فعال در این زمینه ها از طریق ارائه خدمات ارزی و ریالی می باشد.

بر اساس این گزارش، غرفه بانک سینا در جریان برگزاری این نمایشگاه، انواع خدمات ارزی و ریالی را از طریق شرکت های تابعه خود از جمله «صرافی سینا»، «لیزینگ سینا» و… ارائه کرد که مورد استقبال مدیران و فعالان حوزه نفت و گاز قرار گرفت. میدان پالایش و پتروشیمی قرار گرفت.

بانک سینا با هدف تامین مالی و ارائه خدمات بانکی لازم برای شرکت‌های فعال در حوزه انرژی و پتروشیمی، نشست‌های دوجانبه و چند جانبه با شرکت‌های پتروشیمی امیرکبیر، شرکت مادر تخصصی انرژی گستر سینا، شرکت صبا پترو نیریوی برگزار کرد. ، «شرکت آبانگان»، صنعت، «شرکت مهندسی تعمیرات هواپیمایی فارسکو»، «شرکت پروفیل نورد و لوله سپاهان»، «شرکت کمپرسور تبریز» و… در این نمایشگاه برگزار شد.

این نمایشگاه یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای تخصصی در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است که از نهم تا یازدهم سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود.

لازم به ذکر است در پنجمین نمایشگاه حمایت از تولید داخلی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی شرکت های مطرحی از ایران، آلمان، ارمنستان، اسکاتلند، سوئد، کره جنوبی، آفریقای جنوبی، چین، گرجستان، ایتالیا، فرانسه، کشورهای سوئیس، روسیه، اتریش، امارات متحده عربی و عراق حضور دارند و بانک سینا با محوریت توسعه تامین مالی و سرمایه گذاری، ارائه خدمات و محصولات جدید و استفاده از توانمندی ها و امکانات خود، با نصب غرفه در این نمایشگاه پذیرای علاقه مندان است. . ، بازدیدکنندگان و فعالان حوزه نفت و گاز و صنایع پتروشیمی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.