افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

تاکید بر افزایش سرعت اینترنت/ توجه دولت به رفاه مردم در فضای مجازی

  • کد خبر : 258639
تاکید بر افزایش سرعت اینترنت/ توجه دولت به رفاه مردم در فضای مجازی

به گزارش رکنا، سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه فیبر نوری قم افزود: 7.5 میلیون خانه از این فناوری بهره مند می شوند. فیبر نوری این خبر امیدوارکننده ای است و همه باید در مدت زمان کوتاهی از این زیرساخت مهم ارتباطی بهره مند شوند. وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که […]

به گزارش رکنا، سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه فیبر نوری قم افزود: 7.5 میلیون خانه از این فناوری بهره مند می شوند. فیبر نوری این خبر امیدوارکننده ای است و همه باید در مدت زمان کوتاهی از این زیرساخت مهم ارتباطی بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که امروز باید مورد توجه قرار گیرد اهمیت فضای مجازی در زندگی روزمره مردم است. در حال حاضر 25 میلیون نفر در کشور از شبکه فیبر نوری بهره مند شده اند.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز شرکت ها، انتقال دانش، ارتباطات اداری، سازمانی، مالی و… بر بستر فضای مجازی قرار می گیرند و بر این اساس رفاه مردم در فضای مجازی در نظر گرفته می شود.

وی با تاکید بر لزوم افزایش سرعت اینترنت ادامه داد: قدرت و سرعت شبکه مورد توجه و تاکید دولت سیزدهم است.

رئیسی توسعه فیبر نوری را زیرساخت مهم فرهنگی در انتقال دانش و فناوری خواند و گفت: با این ظرفیت ایجاد شده محققان، دانشگاه ها و موسسات علمی می توانند کار خود را سریعتر انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه بالای استان قم در تولید علم و دانش و وجود موسسات علمی و پژوهشی، انتقال این مطالب در استان قم اهمیت بیشتری دارد.

تحویل 7 هزار و 256 واحد مسکونی، بازدید از بزرگراه در دست ساخت شهید سلیمانی، افتتاح پروژه توسعه و بهسازی خط 19 کیلومتری «بلوک ساکه باغیک» به ارزش 420 میلیارد تومان، بازدید از فرودگاه قم و بازدید از اولین شهر در حال احداث. . و آغاز عملیات آماده سازی شهرک دوم پرنیان از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهور در آن روز خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=258639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.